pondělí 10. února 2014

HEAN kosmetika

Ráda bych Vám představila výrobky značky HEAN. Tato značka pro mě byla donedávná velkou neznámou. Moje nejoblíbenější blogerka Ilovemakeup mě upozornila na probíhající slevu v obchůdku Cosmetics4you a tak jsem neváhala a tuto novinku, alespoň pro mě,jsem si objednala.
Moje objednávka obsahovala:
2x lak HEAN City Fashion
1x lak HEAN Carnival Collection
1x Rtěnka HEAN Vitamin Coctail
1x antibakteriální korektor 
3x stíny HEAN 

Takto krásně a především bezpečně mi balíček dorazil!

Takto celý nákup vypadal.


Rtěnka Coctail Vitamin odstín Berry Shake - cena 64,-

Už několik let sháním rtěnky po všech možných e-shopech a obchodech a drogériích s ideou o tom pravém a jedinečném odstínu. Mám již kvanta a kvanta rtěnek od drahých až po nejlevnější na trhu, ale znáte to - nedaří se a nedaří. 
Toto je, ale jiný šálek kávy! Konečně jsem našla, alespoň jeden hledaný odstín! Moje představa o rtěnkách je asi taková, že chci matnou rtěnku světle růžovou, nebo hnědorůžovou a nude odstíny rtěnek. Tuto rtěnku bych zařadila mezi nude odstíny, sice netvoří tzv. nahé rty, ale je nádherně hnědá a neutrální! 
K její konzistenci bych dodala pouze slovo "dokonalost"! Tvoří hedvábné rty bez nevzhledných rýh, skvěle hydratuje a pigmentace je úžasná a nádherně voní po ovoci! Její nízká cena už je jen plus, ale klidně bych za ní zaplatila v tisícech. 

 

Laky HEAT City Fashion - cena 80,-

Poslední dobou, nakupuji laky jak šílená, je to způsobeno tím, že nemohu nosit gelové nehty a proto experimentuji a zkouším všechny možné značky a odstíny. Moji favorité jsou růžové, zelinkavé a fialové barvičky. Tyto laky nemám ještě vyzkoušené, ale určitě se k nim ještě vrátím a vyjádřím se. Od pohledu jsou laky syté a silně pigmentované, myslím si, že by postačila i pouze jedna vrstva laku. Barvičky jsou krásné především odstín 162 (nemají názvy =D) je nádherně švestkový, odstín 177 nebude také k zahození, ikdyž podobných laků už mám hromadu =D


Lak na nehty Carnival Collection - cena 44,-

Dalším lakem z mé objednávky je tento fialový krasavec plný třpytek. Lak je opět velmi hustý a třpytek na štětečku je velmi mnoho. Bude výborný jak samostatný lak tak i nadlak. K tomuto výrobku se také určitě ještě vrátím, až ho vyzkouším přímo na nehtech.


Stíny HEAN - cena 55,-

Tyto stíny jsou pro mě velkým překvapením, neočekávala jsem žádnou hitparádu, ale opak je pravdou. Stíny jsou silně pigmentované a skvěle se nanáší. Na ruce nejdou ani setřít, tudíž si myslím, že nebudou vytvářet nevzhledné linky v záhybu oka. Mají na výběr z mnoho odstínů a jakmile budu příště objednávat tak si určitě nějaký kousek opět přihodím. Světle růžový odstín, vypadal jediný nezajímavý (černé i švestkové v sobě mají třpytky), ale opět chyba lávky. Barvička hází fialovo-modré odlesky, ale toto se mi bohužel nepodařilo zachytit... Pokud někdy narazíte na tyto stíny tak neváhejte a 55,-určitě špatně neinvestujete. K těmto stínům se určitě ještě vrátím při nějakém líčení a popíši je důkladněji.

 



 


Korektor HEAN - cena 80,-

Já se dobrovolně přiznám - do dnešního dne jsem nevlastnila absolutně žádný korektor, není to proto, že bych si myslela, že mám tak dokonalou pleť (opak je pravdou), ale protože jsem byla moc líná si ho koupit - znáte ten pocit, když dojdete do drogérie a chcete jednu věc, např. korektor, a jdete k stojanu se svojí nejoblíbenější značkou a vezmete výrobek a odcházíte k pokladně a najednou míjíte další stojany jiných značek a objevujete další a další výrobky, ve finále jich držíte 10 a nevíte, který si vzít, tak si raději nevezmete žádný? =D Tak tento problém jsem měla vždycky já =D 
Tento korektor jsem přihodila do košíku jako poslední se slovy "nemůžeš se pořád sama sobě vymlouvat" a 
opět jsem raději od výrobku nic neočekávala a opět mě velmi mile překvapil. Odstín je skvělý naprosto splyne s mojí pokožkou, krycí schopnost je až neuvěřitelná a já děkuji pánubohu za to, že jsem se konečně odhodlala. Jediné co bych mu vytkla je, že je antibakteriální, což v jeho případě znamená "štípající" pokud máte třeba pupínek rozmačkaný do krve. Opět si ho velmi ráda koupím, protože za 80,- udělá velkou parádu.


To by bylo k dnešnímu nákupu asi vše. K některým výrobkům se vrátím v dalších příspěvcích a podám Vám podrobnější info.
Máte zkušenosti s kosmetikou HEAN? Také jste byli takto okouzleni? Pište ráda si poslechnu Vaše názory a recenze!

4 komentáře:

  1. Tak to je bomba, za tu cenu, ta kosmetika vypadá fakt skvěle!!! Ta rtěnka, wow, to je přesně můj styl, jak píšeš, ona sice není nude vyloženě, ale já teda mám mnohem raději tyto přirozené nude odstíny, než nějaké bílé, tohle je fakt dokonalost a je i příjemná jo? Už si píšu, tu chci!!!!:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je skvělá! miluju ji! je tuhá a strašně hedvábná a ta vůně.... no prostě na ní nemám slov a vlastně jen díky tobě jí mám =)

      Vymazat
  2. Krásný nákup, ta rtěnka má krásný odstín, moc se mi líbí. A i ty stíny vypadají skvěle. Jdu to omrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utíkej, ale sleva už myslím neběží =( ty ceny co jsem tady uvedla jsou aktuální já to měla malinko levnější, i tak je ta cena super...vážně nákupu nelituju =)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...