čtvrtek 20. března 2014

Anew Clinical Absolute DSX-7

20.3.2014
Krásný večer přeji,

přicházím s třetí a s poslední částí z nákupu značky Avon (již jsem psala zde a zde). Dnes Vám po 14 dnech napíši svůj názor na sérum Anew Clinical Absolute DSX-7.




Tento produkt jsem si zakoupila již v naprosté zoufalosti. Ten, kdo mě sleduje tak ví, že mám neskutečný problém s pletí a to ve smyslu flekatosti. Vypadám jak nějaký otrávený zombií a neustále sháním krémy na srovnání tónů pletí nebo silně krycí make-upy a již xlet bez úspěchu. 



A co vlastně sérum slibuje?:

Skoncujte s barevnými nerovnostmi díky Séru pro sjednocení barevného tónu pleti Anew Clinical. 
Klinicky vyvinuto s obsahem exkluzivní technologie DSX-7. Sérum pro sjednocení berevného tónu pleti výrazně redukuje viditelnost sedmi hlavních typů barevných nerovností, jako jsou pihy, pigmentové skrvny, hyperpigmentace, červené skrvny, jizvičky po akné, nestejnoměrný barevný tón pleti a nezdravě nažloutlá pleť. (ty poslední dva jsou o mě)
Jeho lehké a převratné složení dokáže zesvětlit dokonce i opravdu tmavé barevné nerovnosti, čímž pleť oživuje a obnovuje její mladistvý vzhled. Pro všechny typy pleti.


No dost bylo reklamních plků =) Toto sérum se nanáší každé ráno a večer. Na celou pleť mi stačí dvě až tři zmáčknutí pumpičky. Sérum je opravdu lehounké bílé barvy. Co je neodpustitelné, je úděsná vůně. Smrdí to jak hromady chemikálií a je tam i něco, co jde cítít jakoby po ředidle. Vůně je opravdu, ale opravdu úděsná.





Asi čekáte na výsledky, že? =D 
Když jsem si ho poprvé nanesla, ráno i večer, tak jsem absolutně nic nezaznamenala, říkala jsem si "skvělý vyhodila si 400,- za nic (normálně stojí 800,-). Říkala jsem si, že nemůžu přes noc čekat zázraky - ty jsem ani nečekala, ale myslela jsem, že se alespoň nějaký minimální efekt dostaví - efekt se dostavil cca po týdnu a další týden se již nezměnilo, proto jsem přistoupila k recenzi.
Pleť má malinko vyrovnanější tón pletí, nejsem už fialovomodrobíložlutočervená, fialová a modrá vymizeli, ale zbytek zůstal a neustále to není to, co jsem od toho očekávala. 
Neříkám, že mě sérum zklamalo, ale nikterak mě také neohromilo. Kupovat znovu ho nebudu a raději se porozhlídnu po ověřených a vyhlášených značkách, problém je ten, že se moc věcí na sjednocení barevného tónu nevyrábí =/
Za plnou cenu - 800,- opravdu nestojí a ten pach musí odradit snad každou....

Máte toto sérum a jak jste sním spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...