pátek 7. března 2014

Avon objednávka

7.3.2014 10:30
Krásný páteční den Vám přeji,

dnes jsem Vám chtěla ukázat další výrobky od značky Avon. Článek rozdělím na tři části, takže se můžete těšit na pokračování =) V tomhle tomto článku Vás čekají rtěnky a novinka Avonu - štětec....


Tentokrát jsem se rozhodla koupit si pouze vzorky rtěnek, protože mi příjde zbytečné za tyto rtěnky utrácet plnou cenu. O Avon rtěnkách jsem již psala tady. Dnes bych chtěla tuto recenzi rozvést.

Ukážu Vám tedy tyto mini vzorečky a jednu rtěnku, co mám již z předešlé objednávky. Mohu Vás ujistit, že to není poslední recenze Avon rtěnek, protože v přespříštím katalogu budou nové MATNÉ rtěnky a na ty se hodně těším.
Nyní bych ještě ráda něco málo k mému objevu, možná to nebude objev a už dávno to víte, ale i tak Vám to sdělím =D Zjistila jsem, že jakmile má rtěnka shimer tak je automaticky více balzamová, za což matné rtěnky bez shimeru jsou více tuhé a méně hydratační - a ty já mám ráda!


No a teď konečně k avon rtěnkám (už jsem kecala dost =D). Všechny obsahují proklatý shimer a všechny jsou takové jakoby máslové a co víc na rtech působí jak máslo vyšlehané s moučkovým cukrem do krému - víte co myslím? =D Prostě nejsou hladké a na rtech vydrží jenom chvilku a to nemusíte ani nic jíst a pít.

1. Vzorek Ultra Colour - Sparkling Nude

Jedná se o světle broskovověhnědý. Odstín na obrázku byl mnohem světlejší, ale i tak je to krásný odstín. Třpytky v rtěnce jsou malinké a v barvě stříbrnozlaté.





2. Vzorek Perfect Kiss - Naughty and Nude

Jedná se o hnědooranžový odstín, působí na mě trošku jak barva cihly. Třpytky jsou naprosto miniaturní a nehází žádné odlesky. Působí na mě strašně babkovsky, takže díky bohu, že jsem si nekoupila normální balení. 



3. Vzorek Luxe Couture Créme - Nude Slip

Tento vzorek mě absolutně nadchnul. Jedná se o rtěnku ze řady Luxe (jak kdyby to nebylo napsaný v nadpisu, že? =D), což je "luxusní" řada Avon. No jejich make-up a udr nestáli za moc, ale tato rtěnka je výborná, ale ta výdrž je stejně mizerná. Jedná se o světle hnědý odstín, který ale není tak vyblitý jako č.1. Je to přesně taková ta hnědá, která Vás nedělá mrtvolnými, ale ani Vám neudělá barvu jak kdyby jste se zakousli do hnědého nábytku, no snad mě rozumíte =D Třpytky jsou absolutně malé skoro neviditelné.




4. Vzorek Ultra Colour Absolute - Natural  Flush

No k této rtěnc jenom tolik, že je na 80% shodná s č. 1 a to má být jiná řada, co už. Jinak barva je více do hněda, broskvová tam není. Jinak je naprosto shodná s č.1


 

5. Vzorek Ultra Colour - Twinkle Pink

Jediný růžový odstín. Jedná se o světle růžovou barvu, ale nejedná se o svitívý odstín. Třpytky jsou miniaturní, ale rtěnka hází zlaté odlesky.





6. Rtěnka Ultra Colour Rich - Pout

No a nyní k jediné samostatné rtěnce. Barva je starorůžová, velmi pěkná, naštěstí jsem si objednala dobrý odstín. Třpytky miniaturní, odlesky do stříbrna.

http://i.alz.cz/foto/f5/KD/KD02143-k.jpg

 

7. Štětec na oční stíny

Ze zvědavosti jsem si objednala tuto převratnou novinku. No, ale nic převratného to není...Štětec jse plochý, hustý, jemný no prostě takto působí celkem kvalitně, ale ať se na mě nikdo nezlobí, ale šířka přes 1cm není na líčení očí, leda tak na oblouk pod obočím. Podle mě by se pohodlně použil i na rozmazání korektoru. Druhá strana štětce je opatřena kuličkovou houbičkou, vhodná na rozmazání linek apod. bohužel, tato působí lacině a i tak funguje =(



No a to je pro dnešek vše =) Nahoře vidíte ještě krémy Anew (růžový) a řasenku BigSHOCK, na tyto produkty již recenzi psát nebudu, protože vše bylo vyřčeno již zde.
Dále na horní fotce vidíte Anew Clinical sérum a Planet spa obličejový peeling a na tyto produkty se můžete těšit příští a přes příští týden, až je pořádně vyzkouším =)
Poslední, co nahoře vidíte je můj růžový diářek =) Stal se mojí součástí, protože sem si píši nejen vekeré povinnosti, ale i nápady na blog a především zde plánuji články na blog =)

Jaké máte zkušenosti s Avon výrobky popř. s rtěnkami? Také si plánujete články pomocí diáře nebo co používáte na své nápady? =)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...