čtvrtek 13. března 2014

Moje novinky na poli Milani

13.3.2013 17:00
Zdravím Vás již skoro při konce týdne,

kdo se těší na víkend? Já moc...
Dneska jsem si pro Vás připravila svoje novinky od značky Milani, které jsem si minulý týden objednala. Na fotce vidíte i produkty Jordana, tak se nenechte zmást...je to taková ochutnávečka toho, co Vás čeká zítra =)




Den před MDŽ kosmetika Milani a Jordana vyhlásila 20% na vybrané produkty, tak jsem vybrané produkty objednala a nyní se pojďte se mnou podívat jak uspěli =)
Joo a v pondělí jsem zaplatila, v úterý odeslali společně s Jordana v jednom balíčku (ušetřila jsem na poštovném) a ve středu jsem balíček měla =) Jako vždy bezproblémový nákup se super komunikací =)

1. Rtěnky Milani - 119,-

Začneme rtěnkami =) Již mám jednu rtěnku od Milani v odstínu Fruit Punch, asi jsem se bláznila, protože to je jasně růžová barva a vypadám v tom fakt výrazně =D Ani nevím proč jsem zrovna vybrala tento odstín. Nyní jsem si koupila odstíny Nude Creme a Naturally Chic a haleelujjja jsou to moje barvy =)


Hydratace těchto rtěnek, asi nic moc pro někoho, ale já takovéhle rtěnky zbožňuju! Nejsou zase úplně suché jako např. Sleek rtěnky. Barvy jsou syté a skvěle se nanáší. S výdrží je to trošku horší, pokud nejíte a nepijete tak ok, ale jinak vždy po jídle přetřít! Vůně je klasická rtěnková ;)
Balení je krásné a to víte, že mě na balení moc neužije, hrozně se mi líbí spodní číst rtěnky, kde je znázorněn odstín, takže když si jich koupíte 50 a dáte si je do organizéru vzhůru nohama tak uvidíte krásně všechny odstíny aniž by ste se museli koukat zeshora...chápete mě ne? =D

Začneme Nude creme. Jedná se o světle hnědou barvu s příměsí starorůžové a lehce cihlové, no prostě je úžasná! Připomíná mi rtěnku od HEAN odstín Berry Shake jen více hnědá než růžová.



  





Naturally Chic je tmavší červenohnědý odstín. Když jsem ho otevřela, řekla jsem si "to snad ne", ale na rtech ve finále nevypadá tak zle, co říkáte? Bude se spíše hodit na podzim nebo například večer někam na ples a podobné události.







 Za mě tyto rtěnky rozhodně doporučuji, jen pozor při výběru odstínů na internetu, opravdu to hodně klame...tak aby jste si neobjednali něco já kdysi =D Pro někoho s citlivými rty, to nemusí být to pravé ořechové, ale když si dáte pod rtěnku balzám, tak nevidím problém. Ubírám hvězdičku za výdrž, protože i HEAn, která je skoro o polovinu levnější mi na rtech vydrží déle.

2. Řasenka Milani - Total Lash - 149,-

Představuji Vám dokonalost! ano, jen takto se dá definovat tato řasenka!!!! Absolutně si mě dostala! Když mě došla a uviděla jsem ten šíleně barevnej a různě tvarovanej štěteček tak mě vyvstanula myšlenka "proboha jak se tímhle nalíčím". No tak jsem jí prdla do řasenky a ono světe div se! Řasenka hlásá, že má 3zónový kartáček, který zvýrazní, zvětší a natočí Vaše řasy a ono to tak opravdu je! Nevytváří se žádné škaredé žmolky a řasy se neslepují a opravdu vydrží celý den, jak výrobce deklaruje. Naprosto úžasný objem, naprosto skvělá délka a černočerný závoj je už jen bonus! No prostě bomba, takže po své milované superSHOCK první řasenka, kterou doporučuju! Hlavně se nelekejte kartáčku jako já =)





bez řasenky
s řasenkou Milani Total Lash

Za mě tedy není co vytknout, balení je nádherné pro milovnice růžové jako já! Je rozdělená přesně v půlce a působí strašně sexy =D Kartáček je krásně barevný, ale jakmile ho ponoříte tak je černý jako všechny. Takže dnes to Milani řasenka má za plný počet =)

3. Sada na úpravu obočí - Medium 179,-

Neustále jsem zvažovala koupi této sady, ale od značky Sleek, nekoupila jsem jí protože mi cena přišla přemrštěná. Poté, kdž jsem zjistila, že 20% sleva se zrovna vztahuje na tuto sadu, tak jsem si řekla proč ne. Do dnešního dne jsem měla je stín na obočí od značky Jordana cosmetics, ale dneškem se vše změnilo...
Tato sada je prostě skvělá! Obsahuje tři stíny. Nejsvětlejší na oblouk pod obočím - velice oceňuji dodnes jsem to řešila světlými stíny z paletek a už nikam jinam nemusím šahat. Poté má dvě hnědé barvy, co se týče prostředního odstínu (brown1) tak nevím, je to taková strašně divně vyblitá barva, určo ho zkusím, ale nijak mě neoslovil. Poslední odstín je klasický hnědý (brown2) jako stín na obočí od Jordana - light medium.
Sada obsahuje malé zrcátko, houbičkový aplikátor, zkosený štětec a pinzetu. No asi takhle, já si teda nalíčím obočí ráno a do večera sním už nic nedělám, takže zrcátko pro mě jen v případě nutnosti když na mě někdo vylije barel vody =D. 
Houbičkový aplikátor hodně nekvalitní a podle mě zbytečný. Zkosený štětec jakbysmet a pinzeta, ta je vážně jen pro nejakutnější případy protože si neumím představit, že bych takto malou pinzetou něco vytrhla. Milani bych navrhla ať se vykašle na pinzetu a houbičkový aplikátor a klidně i zrcátko a místo toho tam dá kvalitnější zkosený štětec a především rozčesávací štětec na obočí, protože podle mě obočí nemůže být upravené když není vyčesané a natvarované! Ocenila bych místo prostředního stínu spíše vosk na obočí, bohatě by stačil projasňující a jeden hnědý odstín. Ale to jen tak mezi námi děvčaty =)
Obchod nabízí tři druhy odstínů - light, medium, dark, fotky jsou úplně na nic, objednávala jsem naslepo, tak snad Vám při rozhodování pomůže alespoň můj odstín medium.










zde je krásně vidět jak obočí krásně stín zvýrazní, ale není to nic bijícího do očí...

Sadu hodnotím jako dobrou k pořízení, ale stále je co vychytávat. Balení působí bytelně a líbí se mi nápad se zvedacím panelem. Stín na obočí je mnohem lepší než od Jordany, u té jsem pozorovovala jako okraje naneseného stínu, za což Milani se krásně rozprostře, absolutní plus má rozjasňující stín a mínusy jsem napsala nahoře a proto jednu hvězdu ubírám....

Znáte kosmetiku Milani? Používáte ji? Jak jste sní spokojené? Nebo plánujete nákup této kosmetiky?

6 komentářů:

  1. Milani znám, sice ne ty produkty, o kterých jsi psala, aspoň jsem se dozvěděla něco nového. Sama mám zálusk na jednu z jejich tvářenek (z jarní limitky?), co mají jakoby růžičkový design. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ilka JJ ty jsou krásné! Do těch určitě běž =)

    OdpovědětVymazat
  3. Nude creme se mi na tobě moc líbí, vypadá skvěle. Já mám tyhle Milani rtěnky ráda, ale mám jiný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  4. Cosmeticsandthings ohhh děkuji madam =) Jaké máš odstíny?

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak ta první rtěnka je dokonalá

    OdpovědětVymazat
  6. Nicca žeeee? taky jsem z ní odvařená =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...