úterý 8. dubna 2014

Tvářenka Sleek - Antique

8.4.2014 15:00
Krásné odpoledne holky moje =)

Dnes se Vám jdu konečně pochlubit se svojí novou tvářenkou od Sleeku. Řádně jsem jí vyzkoušela, otestovala, pomazlila....no prostě vše, co si zasloužila a tady je recenze =D
Dneska je to trošičku delší čtení plné tipů a mých osobních poznatků, tak kafe nebo čaj do ruky, pohodlně se usaďte a jdeme na to =)


Dnes nečekaně začneme od obalu...víte, že mě obaly až tak moc nezajímají a neujíždím na nich jako skoro všechny blogerky (jsem asi divná =D). Tahle tvářenka mi došla zatavená v igelitu, no čučela jsem na to dobrých 15 minut a nějak mi nespínal mozek. Jestliže se říká, že Sleek tvářenky jsou napodobeninami NARS, tak můj myslící orgán to nějak nemohl pobrat, proč nemá papírový obal, ale budiž stejně nejde o papírovou krabičku, ale o tvářenku.


Další věc je, že mě Cosmeticsandthings vyděsila k smrti (to ona umí perfektně =D, ale stejně jí mám "blogersky" ráda =), že když mě odešel foťák a můžu fotit jen o víkendu přítelovým mobilem, že všechny nové produkty nemůžu zkoušet dokud je o tom daným víkendu nenafotím....tvářenka přišla ve středu tuším....sedla jsem si ke stolu, tvářenka ležela přede mnou....sedím si a koukám na ní a na ten zatavený igelit....stále sedím a tvářenku obracím v rukách...ještě sedím a tvářenku jsem odložila a můj mozek myslel, že praskne pokud tvářenku neuvidí a nezkusí aspoň na prst....no uběhlo 15 minut...dlouhých, předlouhých 15 minut, to byl můj rekord! Nedělám si srandu, vždyť to nejde si něco koupit a nezkusit to! Prostě jsem igelit rozervala, tvářenku otevřela a zkusila na prst a v ten moment se dostavil pocit absolutního štěstí =D Takže to prosím omluvte, není úúúplně nová, ale třikrát použitá (v době focení), ale snažila jsem se být něžná, abych Vás o to nejkrásnější na novém produktu neošidila.


Zpět k obalu jedná se o 8g balení, oproti zmiňovanému NARS, který má pouhých 4,8g. Typické černé pogumované balení s vyraženým názvem Sleek. Vevnitř se nachází klasicky zrcátko. Co je, ale úděsný, je to otevírání! Pokud se vztekáte u otevírání sleek paletek jako já, tak si toto ani nekupujte (berte s rezervou) =D Místo na vyklopení je strašně tenké, že tam jen tak tak narvete špičku pinzety a nebo můžete jít cestou zlámaných nehtů, což při mých "papírácích", jak si nejde, protože se mi hned ohnou a roztřepí a tvářenka zůstane zavřená. Toto mě opravdu začíná vadit čím dál tím víc, chápu, že má balení bytelné, ale nemůže být nedobytné!
Pro Vás jsem velikost tvářenky porovnala s tvářenkami v paletkách, které jsem Vám již ukazovala zde a zde. Tvářenky v paletkách mají po 5,6g, takže vidíte, že toto balení sice působí strašně maličce, ale ve finále je mnohem větší =)



Možná, že jste si všimli, že neustále opěvuju odstín New Order od NARS, ještě tvářenku nevlastním, ale dlouho to trvat nebude =P Jedná se o hodně světlý růžovofialovohnědý odstín se třpytkami, dle mě absolutně nádherný a má všestranné použití. Další odstín, který mě velmi láká je Oasis, je to hnědý odstín s nádechem starorůžové, no prostě luxus! Právě tato tvářenka od Sleek mi tento Oasis připomíná, je to také hnědorůžový odstín, možná trošku více tmavší, ale když nanesete jemnou vrstvu, tak podle mne rozdíl od Oasisu nepoznáte. Takže pro všechny lovkyně napodobenin mám další tip =) Na konci článku naleznete ještě jeden tip, tak nezapomeňte dočíst. 

Tady barva odpovídá na 97%

Výdrž je skvělá až obdivuhodná, tvářenka se mnou vydrží až 15 hodin! Neslévá se a netvoří mapy, přijde mi kvalitnější než tvářenky v paletkách, nevím jak je to možné, ale je to tak. Rozdíl je tak 10% takže určitě neprohloupíte ať koupíte tuhle mono verzi nebo celou paletku. 


Tvářenka mě přišla na 150,- protože byla v akci na Bestmakeup.cz, normální cena je 175,-, pokud o ní máte zájem tak u paní Lucky akce stále probíhá =) S nákupem jsem velmi spokojená, paní nedávno porodila, takže velmi gratuluji a smekám, že zvládá mateřské povinnosti a ještě tak rychle odesílat objednávky. Dále děkuju za vzorek matujícího krému od La Chévre & Le Chanton a pudr od Glazelu, ovšem Vás postupem času informuji zde na blogu ve formě recenzí.


Paletce uděluji 4 body, mohla by dostat i plný počet a dostat se mezi bestsellery, ale to zavírání.....prostě nemůžu jinak a to mě obaly až tak nezajímají, ale abych se mohla namalovat, tak musím lovit ostrý a tenký předmět na otevření a to je celkem nežádoucí.


Jaké odstíny sleek tvářenek máte? Jaké odstíny tvářenek NARS si chcete koupit?

Můj tip: Pokud hledáte levnou variantu všemi milovanou NARS Orgasm, která mě osobně nijak nenadchla, ale ani neurazila, tak jsem zcela náhodou zjistila, že tento kousek mám v šuplíku a ani o tom nevím. Jedná se o paletku tvářenek Sleek v odstínu Lace a prostřední odstín z této paletky je shodný tak na 90% s Orgasm, je malinko oranžovější než originál, ale myslím, že pokud nebudete pod lupou tak, že nikdo nepozná rozdíl. Nevím, zda tuto napodobeninu měl Sleek v plánu, ale je to tak =)



Tak to je vše....doufám, že jsem Vás neunudila, ale snažila jsem se o co nejvěrohodnější pohled. Jen si prosím nemyslete, že jsem si Antique koupila jen proto, abych měla levnější variantu Oasis od NARS, zjistila jsem to až o víkendovým nakupování, když jsem zase tyhle mazlíky NARS okukovala v Sephoře a kochala jsem se a v ten moment mě to trefilo do očí, že mám doma úplně shodný odstín ve variantě Sleek. Oasis si koupím i tak =) Doufám, že můj tip na Orgasm, alespoň někoho potěšil =)

6 komentářů:

  1. Hezký článek.. tuhle tvářenku už mám, když ji vyputili jako novinku.. NARS tvářenku tedy nemám ani jednu, tak porovnávat nemohu. Ale já mám ráda tvářenky od Sleek a nedám na ně dopustit.. Mám Flamingo, Pixie Pink, Pomegranate, Rose Gold, Suede, Antique a dnes mi přišla zatím má poslední od Sleek a to je Sunrise.. Začínám mít problém se skladováním.. Musím s tebou ale souhlasit s tím otevíráním, i já mám tenké nehty, takže můj věrný přítel pinzeta :-)
    hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinko...ty máš teda pěknou sbírku =) musíš si koupit kosmetický stolek a hned bude krásné místo na ukládání =P to otevírání je na moje nervy, fakt jo...ta špička pinzety se tam vejde jen tak tak...tobě taky hezký den =)

    OdpovědětVymazat
  3. K otvírání tvářenek od sleeku úplně stačí když krabičku otvíráte tak že na spodní půlku tvářenky zatlačíte jedním palcem vedle toho zaklapávacího mechanismu a to horní víčko druhým palcem jakoby odtáhnout směrem nahoru. Udělat to tak aby se ten zobáček, co to uvnitř drží zavřené uvolnil. Mě to jde velmi lehce.

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že se to otvírání podaří zlepšit. :-) Já už mám tvářenek od Sleeku asi šest a při čtení jejich recenzí mě mrzí, že píšete jak, si na nich ničíte nehty a vůbec jak to ženský odrazuje. S tímhle fíglem to jde otvírat snadno a pak se člověk může rozhodovat jen na základě toho, jak je spokojený s tvářenkou. O Antique zrovna uvažuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Petra tak otevírání by mně od koupě dobrého produktu neodradilo =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...