pondělí 26. května 2014

Nákupy v Budapešti

26.5.2014  20:00

Krásné odpoledne,

slibovaný článek o nákupech z Budapešti? Kdo se těší? =)


Do Budapešti jsme dojeli v sobotu v cca 10:00, měli jsme okružní jízdu po Budapešti (ten, co vymyslel ty silnice v centru by si měl dát facku, protože páni řidiči měli, co dělat, ale o tom až zítra). Poté jsme vystoupili prošli jsme méně významější místa a pokračovali po nábřeží, kde je socha malé princezny. Do téhle chvíle jsem si myslela, že v tomhle městě absolutně nic nepořídím....


Poté jsme pokračovali Vaci utca, což je něco jak u nás v Brně masaryčka nebo čára a také je rozdělená na dvě části jako u nás. Nejdříve byla luxusnější část a zde jsem již zavětřila. Gigantický obchod BERSHKY no pochopte pro někoho, kdo jinou značku nenosí to byl ráj, pokračovali jsme dálé a nejednou přede mnou vyhlášená drogérie Muller (nevím jak se dělá přehlasované u, tak snad mi to odpustíte =) a v ten moment jsem byla lapená do sítě a věděla jsem, že bez návštěvy téhle vyhlášené drogérie prostě město neopustím.

Bershka je i v prvním patře =)

Jenže to byla prohlídka města a ne nákupy, že....takže jsme museli s paní průvodkyní pokračovat do druhé části Vaci utca, kde už mě skoro nic moc nezaujalo až jsme došli k místnímu gigantickému tržišti, které funguje něco jako náš zelňák, ale v hodně větším měřítku. Prodávají zde, typické maďarské pokrmy, masa, zeleninu, ovoce, klobásy, papriku, suvenýry (v prvním patře) atd. atd. No osobně můžu říct, jak já jsme nakupovací maniak tak tady tahle masa lidí a skoro všechny stejné stánky mě absolutně odradil od nějakých bloumání, ale tak dobře aby se neřeklo prošli jsme cca čtvrtku vršku se suvenýry (měli jsme volný program), jediné co mě zaujalo byl takový ten "liščí ocas" na klíče, který chci strašně dlouho. Byl, ale tak umělý až mě to odradilo....Sešli jsme dolů mezi největší masu lidí a v jedné z bočních uliček, u sympatického pána (uměl i malinko česky), jsem koupila jednu sladkou a jednu pálivou papriku (pokud jste je nikdy neměli maďarskou papriku, tak nevíte, co je paprika to mi věřte =) a rychle pryč, protože se mi dělalo blivno a stejně klobásy a masa nemělo smysl kupovat, protože jsme se na hotel dostali až ve 23:00.

ta vlevo je pálivá

Valila jsem zpátky méně zajímavou části vaci utce, zde jsme zapadli do obchodu se suvenýrama a koupila jsem si tuhle nádhernou sovičku na klíče, stála na naše asi 210,-? Tak nějak, já na tu cenu moc nehledím, když se mi takováhle prkotina líbí a až v autobusu směrem domů jsem zjistila, že je tam i železný štíteček s nápisem Budapest =)


Nezbývalo moc času (museli jsme se zase vrátit k tržnici), tak jsem vletěla do Mullera a ten šok, jak je to mega velké.... Dole byly jen parfémy a dekorativka, myslela jsem, že vykoupím stojan s dekorativkou Nivea, která by v Mullerovi měla být, ale ono nic....nebyla tam, byly tam klasické naše stojany a plus nějaké dva cizí, ale spíše mě odpudily než nalákali, takže jsem se smutkem dekorativku absolutně vynechala a šla nahoru....



Nahoře byla velikánská stěna se šampónama, myslela jsem si, že jsem najednou v ráji, do té chvíle než jsem zjistila, že fakt neovládám maďarské slova jako poškozené, mastící s lupy atd....anglicky to na těch obalech prostě nebylo, takže jsem s fňukáním popošla dál...(měli tam asi o 10 druhů více Toni&Guy, ale na naše to vycházelo klasicky 240,- takže jsem je tam nechala. Vlítla jsem mezi sladkosti nabrala dvoje kyselé pendreky a jedny bonbony, které slibovaly 100% ovoce (no kecali, ale hnusy v tom nebyly), přítel vzal nějaké jejich energeťáky za 15,- s příchutěma a byly výborné! Ceny bonbónů si nepamatuju, největší sranda byla, když jsem v autobuse zjistila, že pendreky zezadu na sobě mají český popisek =D

měla jsem stejné pendreky v jahodové příchuti - červenorůžové

Vletěla jsem mezi krémy, sprcháče a masky. V domění, že konečně seženu šmoulovou freeman masku, ale prostě freeman tam byl jediný a jakýsi krém...Takže jsem tam čapla jakousi hloubkově čistící masku (bylo to na tom anglicky =D) a šli jsme dolů ke kase a já byla těžce zklamaná, že konečně narazím na Mullera a ještě k tomu na hlavní třídě! a mají tam stejně prd....


Valila jsem do Bershky a prolézala jsem tam a zaujalo mě jedno triko s puntíkama, ale na kabinku nebyl čas. Pak najednou se tam objevil průzor mezi dvěma sloupy a já uviděla růžové sako!!!! Moje srdce hluboce zaplesalo, ale mozek okamžitě hlásil "hoď se do klidu, bude stát klasicky 899,- jako u nás". Když jsem uviděla cenu 4.580 forintů a než mi mozek secvakl a než se dostavila eufórie, že je to vlastně cca 450,- na naše, tak už jsem stála u kasy (p.s. ten chlap, co kasíroval by se u nás v Bershce neuživil, udělal forntu až ke dveřím). Když jsem tam tak čekala, tak nalevo ode mě bylo stále to puntíkaté triko u kterého jsem se bála, že mi bude moc dlouhé (nemám to moc ráda), tak jsem řekla, že na to kašlu a za našich cca 150,- si ho prostě vezmu. Největším bombou ovšem bylo, když jsem pak zjišťovala zda zevnitř štítku saka jsou napsané i jiné ceny dle zemí, jako je tomu u nás. Byla tam jen jedna cena a to 29.99 euro což je na naše asi 830,-!!!! Takže moje téze, že u nás bude stát klasicky 899,- se potvrdila a já šla naprosto plná eufórie zpátky (no šla spíš letěla) ke tržnici, že jsem po 4 LETECH! konečně ukořistila sako v pastelové růžové!!! Do teď nevím, kolik stojí u nás (kdyžtak mi to písněte, pokud jste byly v Bershce), ale co vidím tady, tak by mělo být za 800,-. Kvůli shonu jsem nestihla ani nakouknout do prvního patra bershky, protože bychom to prostě nestihli =(

zlatý hřeb celého výletu!

štítky od saka....to je sakra rozdíl!

joooo před chvílí jsem zjistila, že jsem si místo mka vzala sko...super...



Ten den jsem si už nic (pokud neberete ice latte =D) nekoupila a pokračovala jsem až v neděli nákupem v Auchan (čti ocean =). To je něco jako naše Tesco, ale představte si tak 3x větší tesco! Já jsem byla v šoku, jak mě rozené brňačce nevadí obrosvké obchody s hromadou věcí, tak tohle bylo moc i na mě! U čokolád jsem se zastavila jen s otevřenou pusou, rozbušilo se mi hrůzou srdce a šla jsem pryč...tam bych strávila půl mládí, než bych nějakou jejich čokoládu vybrala. Vlítla jsem do vína a to samý, řekla jsem si nebuď srab "čapla jsem první tokajský a že jdu" a náhhhooodou jsem potkala průvodkyni a ta mě řekla, že mám suchý tokajský, takže zpátečka s paní a našla mi sladké tokajské a rovnou dvě, jedno vyšlo na 55,- a druhé na 100,- což je směšné. Letěla jsem ke klobásám (měli jsme jen 1,5 hodiny na nákupy, já nevím jak vy, ale já v tescu normálně strávím dvě hodiny a to je pidi oproti tomuhle) a zase jsem byla v Jiříkově vidění. Vzala jsem dvě nožky od ostré pálivé (to jsem poznala podle obrázku =D) a pak dvě od nějaké načervenalé (slabě pálivé) a pak dvě nožky od tmavě červené, která je spíše lahůdková. Pak jsem koupila ještě "tarhoňu" něco jako těstovinová rýže, tak uvidíme a jakýsi jejich "muffiny" - nevzpomenu si už na název- což byly listové kynuté houstičky, bylo to trošku jiný, ale žít bez toho dokážu. Měli v akci ještě Cappy Pulpy, tak jsem poprvé ochutnala a upřímně miluju ho!





No, ale nejvíc času jsem strávila kde? No přeci v drogérii a hadrech. V hadrech jsem si vybrala nádherné tílka s motivem Mickey Moussinky, ale nevím kdo to šil, ale to absolutně nesedělo, když jsem to zkoušela, takže jsem je tam nechala, ale škoda byly jen za stovku. Poté jsem uviděla tohle pyžamo s motivem králíka.....no mohla jsem ho tam za 200,- nechat? =D


Pak přišli na řadu boty.... pokud si myslíte, že letos v HM byl výběr z balerín a různých barev, tak jste stejní blázni jako já =D Přede mnou se objevil ohromný regál balerín ve všechmožných barvách (ano, klasika černé vyprodané) od 31 po 41....což mě udivilo, Pár jsem jich vyzkoušela, ale nakonec mě chytly za srdce jen tyhle růžové a byly na naše cca 89,-? Což je směšné....Prý, je ale vložka kožená, no moc tomu nevěřím =D


Koupila jsem si i pásek černý s děrovanými květy, těch není nikdy dost a za  99,- už vůbec ne =)


Zamířila jsem do drogérie a opět meeeeega regál šampónů a opět jsem nevěděla, co na mě melou, ale tyhle šampóny mě naprosto odrovnali svými obaly (jooo řekl někdo, koho obal nezajímá =D) a měli kvantum druhů, ale všechny voněly tak nějak moc bylinně až na tenhle! Podle stejného popisku jsem našla i kondicionér, ale ten zase smrděl, tak jsem si vzala dva šampóny, ať mi to není líto =D V autobusu mi to paní průvodkyně přeložila, že je to pro rychle se mastící vlasy a vlasy s lupy, takže zase tak moc špatně jsem vedle nešáhla, protože u mě nastává období lupů ;) Když jsem přečetla složení a uviděla ty silikony, tak mě to malinko zamrzelo, ale Aussie má taky silikony a nedám na něj dopustit. Cena za jeden byl cca 70,- a je suprově šmoulovej =)


Pak jsem tam čapla jakou si masku s peelingem (freeman opět jediný jakýsi krém), tak uvidíme. V mega výprodeji (to tak měli napsané oni) jsem našla dvoufázoví sprchový gel Jollana, který byl za blbých 30,- s jahodovou vůni a měl i český popis, tak jsem ho prostě vzala a letěla k pokladnám, utratila zbylé forinty a zbytek doplatila kartou a pak už jen hurá směr domů.....



.....můžu Vám říct, že být dva dny bez Nelly (která byla sama doma) byly pro mě utrpením a nemyslela jsem na nic jiného, čím blíž k Brnu, tím víc jsem jí chtěla mít v náručí!

Takže pokud je Vás víc, tak nasedněte do auta a hurá směrem Budapešť za 4 hodinky (myšleno pro brňáky =) jste tam a ty nákupy se Vám opravdu vyplatí, protože skoro všechny baleríny tam měli za 100,- a trička okolo 200,-, což v Brně nekoupíte, natož v Bershce. My tam v léte jedeme, protože vše bylo ve strašným shonu a člověk prostě nestihl ani nakouknout do jiných obchodů, které se v Auchanu nacházeli. Papriky a klobásy taky nikde jinde lépe nenakoupíte, ale tipy o Budapešti si dáme zítra =)

Jak se Vám moje nákupy líbily? =)

10 komentářů:

  1. To jsou super nákupy :-) Sovička je nejkrásnější, takovou bych si taky vybrala a pyžko se zajdou je taky super! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. sovička je kouzelná :) a ty boty?? za tu cenu? já bych asi domu táhla boty na 5 let dopředu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Charmedka jooo taky jsem se zamilovala =)

    OdpovědětVymazat
  4. Violet Swan jooo ještě měli fialovou a modrou, ale tato byla nejkrásnější a taky poslední! =)

    OdpovědětVymazat
  5. Alice jooo taky bych brala všechny, ale k tomu bych potřebovala i nový šatník ve stejných barvách =D Sovička je super =)

    OdpovědětVymazat
  6. Aj ja som cakala v mullerovi nivea stojan.... A nic :D.... Ja chodim do rakuskeho.... Dost ma to nahnevalo. Inak si si super nakupila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tereza mě zas naštvalo, že tam nebyl ani p2! fakt k naštvání...kdybych byla někde v boční uličce tak neřeknu, ale na hlavním tahu vedle toho douglas naproti tezenis a vlevo v uličce victoria secret (tam jsem taky chtěla jít =( ) no prostě je to nefér =( ale maska super! teď jsem jí smyla!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...