pondělí 23. června 2014

Linky ve fixu? Jedině Dermacol!!!!

23.6.2014 16:00

Krásné (to je asi blbé slovo, co?) pondělí =D

Jaký jste měly víkend? Já neděli jednu z nejlepších! Byla jsem celý den s Terezkou. Kdo nezná a nesleduje, tak šup a na nic nečekejte =) Objevíte tam i článek o našem "řádění" ;) Nebojte Vás taky nemine!

Dneska pro Vás mám recenze dvou fixů na linky. Jeden tenky a druhý jumbo, ale oba jménem Dermacol z řady Black Sensation!



1. Precise Black - voděodolná linka ve fixu 99,-

Co slibuje?:

Oftalmologicky testována - voděodolná, nerozmazává se - dlouhotrvající, neztrácí intenzitu po více jak 14h - vhodná pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček
Přesné a snadné vykreslení linie řas i pro začátečníky. Řasy vypadají plnější díky aplikaci mezi řasami. Rychleschnoucí textura, která vytvoří hedvábný povrch. V sytě černé barvě.

Můj názor:

Tuto linku jsem si strašně přála. Vydala na ní recenzi Lu v pořadu Fasáda a od té doby všechny regály vymetené a prostě nikde se nedala koupit...poté jsem navázala spolupráci se značkou Dermacol a toto byla první věc, kterou jsem už paní z PR hlásila do telefonu =D
Fixa je celkem dlouhá, ale uděláte sní tenkou (špička) i silnou linku (položená). Je černočerná a aplikace je už pro pokročilé, začátečníkovi by mohla dělat problémy.  Vydrží opravdu všechno! Hodně často mě slzí oči z větru a dojdu do práce nebo domů a linka je na svém místě. Absolutně nebledne jako většina linek.Pro jednotnou linku je třeba více tahů.





Za mě 5 bodů, ale raději pro někoho, kdo má s linkou zkušenosti, protože mám i já (nemehlo =D) někdy problém.


2. Bambi Black - jumbo fixa 149,-

Co slibuje?:

Velmi precizně, snadno a rychle orámuje oči. Jedním tahem vytvoří jednotnou linku – jemnou nebo silnou. Rychleschnoucí textura se nevpíjí do vrásek. Vhodný pro začátečníky.

Můj názor:

Tuto fixu jsem dostala od zastoupení PR. Osobně bych si jí sama od sebe nekoupila, důvod? Kvůli tomu velikánskému a celkem silnému hrotu. Myslela jsem si, že tímhle můžu mít linku jen jako slečna z Moulin Rouge (myslím ten brněnský)....Jak jsem byla překvapená, že touto linkou vykreslíte tenké i silnějí linky. Celkově se mi s touto fixou pracuje lépe než s předchozí. Doporučila bych jí začátečníkům, protože s tímto to zvládne opravdu každý (a nemusíte za to platit 790,- jako u benefitu, která to taky slibuje). Bohužel, ale není voděodolná a slzení oka v malé míře přežije, ale pokud budete brečet nebo slzet jako želvy, tak se sní rozlučte. Barva nebledne a je krásná celý den (když neslzíte). Jedeno negativum bohužel má =( Po cca 14 dnech každodenního používání mě změkl hrot, udělal to, co dělají takový ty tužky na odlakování =( Musela jsem špičku ustřihnout a bohužel, už nevykouzlím jedním tahem uzké linky. 





Škoda toho změklého hrotu, musím strhnout jednu hvězdičku =/, ale kdybych si měla jít koupit další (jako, že půjdu), tak opět sáhnu raději po této jumbo se kterou kouzlím linky jedna dvě =)


Ceny u ubou linek mi přijdou adekvátní. Máme je měsíc a něco a stále je mám, ale už se blíží ke svému zdárnému konci. Takže na jednu linku Vám vystačí jeden měsíc při denodenním líčení. Nevysychají ani v obalu neblednou. Obaly jsou bytelné a zebrovatý vzor se mi moc líbí!!
Vřele doporučuju se po této řadě po ohlédnout, protože si tam opravdu najde každý (koukněte zde), to co mu vyhovuje a kvalita je mnohonásobně vysoká!

PR ještě jednou děkuji za zaslání linek k recenzi.

Máte nějaký produkt z řady Black Sensation? Jaká je Vaše nejoblíběnější fixa?

6 komentářů:

  1. Ha, já mám teď od Sephory, ale inteligentně jsem si nevzala voděodolnou, což se na světbě ukázalo jako problém... a ne proto, že bych bulela dojetím, ale proto, že z toho větru v lese mi furt teklo oko :-D Inu, slečna vizážistka (které bych se pod ruce teda nesvěřila) na mne vytáhla tužku UMA, že mi to prý spraví v cuku letu... No, alr o tom to není :-)

    Já po těch fixech koukám už delší dobu, od té doby, co si dělám linky, tak nejraději s fixem, rpotože je trvanlivější, černější, bývají více otěru odolné a většinou se mi nerozmazávají po čase jako zrovna tužky..

    Ale nakonec mne u té tlusté odradila tloušťka hrotu a u té tenčí zase moc ohebný hrot... což tedy po pár týdnech se sephora fixem docela i vítám, takže až dodělám tu, asi si pro tu první dermacol půjdu :-)
    Dík za tip

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem neměla linky ve fixu, ale nalákala jsi mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Leni taky mám nejradši fixy (ještě možná gelové, ale ty jsem ještě neměla) a ta první opravdu drží jak přibitá...já bych tu jumbo brala jako voděodolnou, ani nevíš jak mě štve, že není voděodolná =(

    Pak napiš, jak si spokojená ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Kyrkys podle mě nejtrvanlivější způsob linek =)

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, musím souhlasit. Tahleta od Dermacolu je vážně super, i pro takové nemehlo jako jsem já. A navíc mi vydržela hrozně dlouho, vždycky jsem ji zapíchla hrotem dolů a nebyl žádný problém. Ale je pravda, že narazit na nějakou v drogérce je vážně štěstí, jsou věčně vyprodané :)

    OdpovědětVymazat
  6. Violet já je mám něco přes měsíc a už musím klepat fixou abych měla barvu na druhé oko =) Ty jumbo, ale mají ne?

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...