pátek 15. srpna 2014

Glazel - když to prostě poláci umí!!!!

15.8.2014 16:00

Krásný čtvrtek!

Dneska jsem měla v plánu jiný článek, protože tady prostě od pondělí jen chcalo a chcalo....takže fotit kosmetiku nemělo absolutně smysl. Dneska otevřu oko a zjistím, že svítí slunko, tak jsem si přivstala abych Vám tyhle skvosty mohla dofotit na sobě a konečně Vám je ukázat =)


O Glazel jsem Vám již jednou psala, možná si vzpomínáte, možná ne, ale já na ten famózní transparentní pudr zapomenout nemůžu - zde.  Díky tomu jsem měla v plánu si nakoupit další produkty této značky, ale někdo tam nahoře tomu chtěl a paní Lucie mě oslovila se svým eshopem Bestmakeup k dlouhodobé spolupráci a ani jsem se nenadála a už jsem měla doma balíček. Každopádně mockrát děkuju a rozhodně po této další zkušenosti mě od Glazelu asi už nikdo neodtrhne =)

Kdo nebo co vlastně Glazel je? (text z e-shopu)

GLAZEL je polská kosmetika, která se specializuje na výrobu profesionální kosmetiky pro vizážisty, tzn. že mají velmi kvalitní produkty pro náročné zákazníky.
Jejich ambasadoři jsou nejlepší polští vizážisté. GLAZEL spolupracuje s profesionálními salóny krásy, se školami makeupu, tance a s fotografickými ateliéry, ale i s individuálními klienty.
Kosmetiku GLAZEL působí i v Maďarsku, Irsku, Moldavsku, Slovinsku, Portugalsku, Španělsku a nyní je k dostání i u nás.

Jen podotknu, že moje oblíbená Hean je jaké národnosti? ;) 

Poláci prostě kosmetiku umí! 

1. Kamufláž odstín č.5

Musím se přiznat, když jsem zjistila jek je tuhý, myslela jsem si, že tohle nemůže nic zakrýt, protože to ani nenanesu =D Opak je však pravdou, stačí opravdu trošičku a krytí je až neuvěřitelné. Na mojí problematickou pleť jak dělané. Však koukněte na fotky před a po.
V nabídce jsou i bílé a zelené kamufláže na speciální krytí nedostatků. Odstín mi absolutně vyhovuje, protože je s oranžovým podtónem, vlastně z těch světlých je jediný s oranžovým podtónem, skoro všechny jsou s růžovým (nebo to, alespoň podle vzorníku tak vypadá) . Jde velmi lehce rozmazat do ztracena. Nedoporučuji pro uživatelky s vrásky v okolí očí, ty by měli volit lehčí varianty, protože díky hutnosti lehce zalézá (ověřeno na jedné blogerce ;). Na krytí pupínku je nepřekonatelný.






Balení je malinké, průměr produktu je 3,5cm. Množství není uvedeno, protože asi spadá do obsahu pod 5g, kde nemusí být váha uváděna, ale podle mně vydrží nepřekonatelně dlouho ;) K designu asi není moc, co uvádět černá krabička přiklopená průhledným víčkem s namalovaným logem.


na první fotce jde malinko vidět mapa, protože ještě není na obličeji make-up ;)

Cena je 155,-. Zdá se malinký, ale díky potřebě minima Vám snad vydrží věky. Za mě plný počet, málo kdy se setkám s takto plně krycím korektorem, který nevytváří mapy, které prostě nejdou rozpracovat. Výdrž je samozřejmě celodenní a je odolný vůči otěru! Jo a krásně voní, tak nějak pudrově nejde to popsat =D


2. Minerální tvářenka odstín č. 4

Minerální znamená velmi jemně mletý smíchaný s minerály v různých poměrech....tady tomu není jinak. Velice najemno namletá tvářenka s naprosto neskutečnou pigmentací. Po téhle tvářence musím přejíždět jemněji než po svých NARSkách, to je prostě masakr!
Co se barvy týče, tak jsem se hned vyděsila, protože tyhle barvy prostě nekupuju, beru je jako "barvy pro blondýny" =D Přiznám se, odložila jsem jí dozadu do šuplíku a nevzala jí do minulého týdne ani jednou. Pak jsem si řekla, že prostě zkusit se má vše a, že nemůžu produkt k testování jen tak někam zastrčit....zase jsem se pěkně sekla...já se pořád učím a pořád vejrám, jak mě některá kosmetika dokáže překvapit! 
Barva je totiž naprosto univerzální! Je to taková ta růžovočervená, co si přeje mít každá holka když se začervená....Dělá zdravé a šťavňaté líčka a to po celý den.)






Balení klasické černé, pro mě ničím řvavé. Zepředu je namalované zlaté logo firmy Glazel. A pozor! Má 20g! Vzpomeňte si, že růžičkové Milani měly 17g a říkala jsem "ty v.ole to nemůžu do konce života spotřebovat" (doslovná citace z článku =D). Tyhle mají ještě o 3g víc a nepřijde Vám to a víte proč? Protože Milani vychytrale kolem tvářenky udělal hradbu z obalu, za to Glazel vedle něj působí tak nějak chudě a přitom má mnohem víc! To je prostě tvářenka, kterou si vezmete sebou do rakve =D za 264,- je naprosto množstvím nepřekonatelná!  



Uděluji opět plný počet, proč bych dávala míň, když pigmentací předčí NARSky a theBalm? Vám hlavně radím hodně lehkou ruku, jinak budete jak marfušky =D Jediné, co mě mrzí, že v nabídce jsou všechny bez třpytek (nebo to opět na vzorníku jen vypadá). Kdybych si jí kupovala já, tak moje volba padne na 7 nebo na 8, ale zase bych přišla o tuhle šťavňatost =) Myslím si, že každá si najde tu svojí favoritku! A kdyby jste náhodou nevěděly tak č. 4 nic nezkazíte ;) 


Za mě kosmetika Glazel vede! O jejich stínech a paletkách bylo řečeno snad už dosti a jsou prostě nepřekonatelné a cenově velmi přijatelné! Další věc je, že netestují na zvířatech a máte to na každém produktu jasně vyobrazené, jen se mě jako chovatelky lehce dotýká, že tam zrovna namalovali králíka, ale kdyby tam bylo třeba kuře nebo ryba, tak to asi nikdo nepochopí =D 
Jedinou výtku bych měla....ty obaly...jsou bytelné to ano, ale firma Glazel by měla být malinko kreativnější, kdybych měla plný šuplík jen Glazelu, tak asi po ránu usnu, jak by to byl nudný pohled =DDDD Chtělo by to něco víc "sexy"! 

Co máte  kosmetiky Glazel Vy?

9 komentářů:

  1. Charmedka, přesně to stejný jsem si říkala po první aplikaci =)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářenka jje opravdu zajímavá, prví co mě napadlo při kouknutí na tu barvu - KOLOTOČ :-) Ale na tvé tváři vypadá opravdu dobře...

    www.beautykoktejl.eu

    OdpovědětVymazat
  3. Tvářenka je božííí!!! jen škoda, že nemá aspoň kousek průhledné víčko, aby člověk viděl jakou bere nebo tak, pokud jich má víc.
    OlgaLifeStyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Olga tak Narsky taky nemaj nic průhlednýho a odpustíš jim to taky =P

    OdpovědětVymazat
  5. O Glazel už jsem četla hodně a opravdu se mi líbí! Hlavně po téhle recenzi ještě více, ta pigmentace a krytí jsou božské!!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...