středa 1. října 2014

What you waiting from Makeup Revolution?

1.10.2014

Tak Vás zdravím,

při takhle hnusném prvním dni v říjnu =D Zpříjemníme si ho recenzí nové limitované paletky? =)



Paletky vyšly někdy v květnu. Než jsem se rozhoupala vyprodali mi je =( Takže jsem měla po ptákách, pak se všichni mohli zbláznit, že do Čech přichází nový e-shop Makeup Revolution....no nevím, proč to šílenství, když paletky se od prvopočátku daly koupit na kosmetický svět podle Madalen. Na eshopu Makeup Revolution se dají ještě nakoupit rtěnky aj., ale to mně nějak neláká (až na ty matný, ty jsou maso). Minulý měsíc Madalen oznámila, že jsou limitované paletky opět na cestě na e-shop. Jakmile je naskladnila, měla jsem jí v košíku =) Už dávno jsem byla rozhodnutá pro tuhle verzi (padaly do úvahy ještě Run boy Run - recenzi naleznete u Alice zde - a Girls on Film).


Paletka dorazila bleskově a skvěle zabalená jako vždy, u paní Magdy ráda nakupuju. Zbytek týdne ležela ladem, protože můj jediný čas na focení produktů je o víkendu.....věříte mi, že to byly nervy se na ní koukat a nemoci šáhnout? =D



Paletka je zabalená v papírovém přebalu, kde je zlatým napsán několikrát název paletky za sebou. Zezadu na krabičce je paletka jakoby vyfocená, ale moc to barevně neodpovídá, ale co, je to jen nálepka. Když vytáhnete paletku, tak na Vás už je kouká obyčejná lesklá plastová krabička s popisy firmy, o jakou paletku se jedná se dozvíte jen z nálepky, která je nalepená zezadu....tohle mně trošku zklamalo....paletka je hrozně tuctová a taková nijaká (působí na mně lacině) i černá Sleek má nějaké kouzlo. Jediné plus, že na paletce nezůstávají otisky a je bytelná, žádné chrastítko. Otevírání je jednoduché, nelámete si nehty =D


Po otevření na Vás vykoukne 18 stínů. 12 stínů jsou se shimmerem a z nich dva malinko se třpytečkama. Zbylých 6 je matných. Celkově paletku hodnotit nejde, protože každý stín je malinko jiný. Jinak k paletce jen tolik, že stíny se shimmerem jsou hranaté a matné jsou pod nimi a kulaté. Přes celé vyklápěcí víčko se nachází zrcátko. Součástí balení je i pěnový štěteček....jako vážně? pěnový? to snad neeee.....nemusím dodávat, že jsem ho nikdy nepoužila a nikdy nepoužiju....









První šestka se shimmerem:

Horní řada:
We Love You - základní stín, nádech do žluta....no kdyby byl bělejší a světlejší nezlobila bych se
Tick Tock - hnědý stín se zlatým podtónem v paletce vypadá tmavší než Can't Find The Brake, ale opak je pravdou. Vhodný na celé pohyblivé víčko
Can't Find The Brake - tmavší hnědý se zlatým podtónem, taktéž vhodný na celé pohyblivé víčko pro výraznější líčení nebo do vnějšího koutku pro jemné líčení



Spodní řada:
Now It's Only Me - světle růžověstříbrný stín vhodný jako základní stín, pro mně je využetelnější než We Love You
Scary Conversation - zlatavý stín vhodný na celé pohyblivé víčko
Take a Chance - tmavší růžový stín s e stříbrným podtónem, vhodný na něžné líčení a nebo na celé pohyblivé víčko


Zleva: We Love You, Tick Tock, Can't Find The Brake, Now It's Only Me, Scary Coversation, Take a Chance

Druhá šestka se shimmerem:

Horní řada:
Moving Car - dostáváme se k mému nejmilovanějšímu stínu! Líčím se sním pořád =D V paletce působí hnědě, ale na swatch jasně vidíte, že je to takový hnědorůžový stín....no prostě famózní, používám na celé pohyblivé víčko.
Do It Alone - hnědostříbrný stín už spadá do tmavších, vhodný do vnějšího koutku
Sex Chromosome - naprosto parádní burgundy stín, který neoplývá až tak moc shimmerem jako právě pidi třpytkami


Spodní řada:
Shut My Eyes - takový měděnohnědý se zlatavým podtónem
Stupid H.... - Ocelově hnědý stín naprosto krásný a vhodný do vnějšího koutku
Life Is Short - pro mně asi nejškaredější stín....směs černošedozelené s malinkými stříbrnými třpytkami asi není moje kafe....na oku vypadá jak vyblitá černá

Zleva: Moving Car, Do It Alone, Sex Chromosome, Shut My Eyes, Stupid H..., Life Is Short

K těmto stínům musím říct, že mně velmi mile překvapila pigmentace. No Naked to není, ale dvěma tahama docílíte stejné pigmentace ;) Trošku hapruje We Love You a Now It's Only Me, ale není to nic markatního. Z těchto dvanácti nepoužívat jen jeden stín? Takové štěstí moc často nemám ;) Proč bych si tuhle paletku koupila kdybych jí neměla? Kvůli Moving Car, protože to je nepopsatelná barva!

Matné stíny 




Your Capable - béžovobílý stín vhodný jako základní
Super Hot Female - tělový stín vhodný jen na zapudrování celého víčka pro někoho, kdo nerad barvičky, ale chce skrýt kůži víček
Milion Dollar Contract - světle růžový stín lze ho také použít jako základní
Hot Track  - tmavě růžověfialová barvička vhodná na pohyblivé víčko v kombinaci se stíny se shimmerem
Brad New Fans - středně hnědý stín vhodný na celé pohyblivé víčko při výraznějším líčení a nebo do vnějšího koutku
Wicked Style - černý stín vhodný do vnějšího koutku.

Zleva Your Capable, Super Hot Female, Milion Dollar Contract, Hot Track, Brad New Fans, Wicked Style

K matňákům (pracovní označení =D) musím jen říct, že nic moc =( Hlavně první tři mají s pigmentací fakt celkem problém....tady na fotkách je to cca po pěti přejetích. Zbylé tři mají perfektní pigmentaci. Při blendění mají všechny matné stíny tendence blednout a to mně umí naštvat, takže černý stín používám jen na zvýraznění záhybu na finiš a už ho neblendím. Na blending si beru tmavé stíny se shimmerem.

Na přebalu z boku naleznete i složení....no radostí z něho neskáču....


Celkově k paletce asi toliko: Stíny jsou krásné, až na ty první tři matné mně ta pigmentace mile překvapila. Strašně mně štve to blednutí při blendingu matných stínů. Výdrž není celodenní. Bez báze (kdybych měla bázi, tak to už není o stínech, ale o kvalitě báze) vydrží cca 6 hodin a pak se začnou slévat a to nemám mastné víčka! Po cca 4 hodinách jakoby blednout a vytrácí se a to nemám ráda =/ Jeden stín vychází na 15,50, celá paletka na 279,-....ukažte mi nějaké stíny za 15,50 co odvedou takto skvělou práci ;) S bází budou stíny sedět, kde mají a paletka Vám udělá službu jako její dražší konkurenti. Barevná skladba je naprosto perfektní, až na ten jeden stín, ale to je možná osobní problém ;) Paletku doporučuji všem, co si nechtějí kupovat Naked, který mezi námi prostě stojí dost, a jako bonus dostanete i 6 matných stínů, které jsou na trhu neustále nedostatečně pokryté. Sice budete muset trošičku více přejíždět, ale vyloženě katastrofa to není. Malinko mi vadí i prašnost, nejen po přejetí na paletce, ale i při nanášení na oko mají tendence opadávat, ale jsme holky šikovné a vyřešíme to navlhčeným štětcem, že? =) Mínus také za to složení, parabenům a silikonům fakt neholduju. Uděluji 3 body.



Máte nějakou paletku od Makeup Revolution? Nebo nějaké jiné produkty?

7 komentářů:

  1. no sakra ...když teď znovu vidím ty odstíny, tak přemýšlím, jestli jsem si neměla vzít tuto :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Alice porovnám zítra, ale ten hnědorůžový jak jsem ti psala je mazec co? =D

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik krásných odstínů za necelé tři stovky....to je bomba :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Adriana ale držák to není, ale na to denní líčení to stačí =)

    OdpovědětVymazat
  5. 6 hodin bez báze? závidím.. ale stíny jsou hezké

    OdpovědětVymazat
  6. Luci naked mi drží celý den bez báze ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, zase se mi nejvíce líbí ty matné stíny, jsem na ně docela ujetá :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...