středa 25. listopadu 2015

Christmas Tag aneb měli bychom zase zamořit blogsféru =)

Krásnou středu všem,

vzpomínáte na Halloween Tag? Celkem dosti se uchytil v našich končinách! Na mém blogu byl mezi top 5 nejčtenějších článků za minulý měsíc =) Tak proč nepokračovat dále? Tak jdeme na to!!!

zdroj


Otázky jsem převzala od Lišky a pak ještě ze zahraničních webů... je to takový mix všeho =) 


1) Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?


Když vezmu film jako film- je jich hodně, je těžké vybrat jeden z: Polárního expresu, Vánoční koledy, Lásky Nebeské, It's Wonderful life (to jsem viděla včera a pecka jako!), Sám doma, Prázdniny (Jude Law je k sežrání), Pelíšky atd... No, ale prostě Sám doma... Sám doma si pouštím už tak v říjnu, abych se strašně "natěšila" na vánoce... a pak o vánocích... vždy to je, jako bych to viděla poprvé v životě =)
No a z pohádek, jsou to už profláknuté S čerty nejsou žerty, to je prostě nejdokonalejší pohádka "hlavně nemyslet! Na myšlení jsme tu my... No ty rozhodně nééé Drápale" =D =D 





2) Oblíbená vánoční písnička?

Čekám odliv čtenářů - NENÁVIDÍM ČESKÝ KOLEDY =D jsem prostě taková... asi za to může ten fakt, že jsem poslední z vrhu (=D) a musela jsem jak trotl vždy stát před stromkem a ztrapňovat se zpěvem (Anička Dido je oproti mě prd) a, i když jsem prosila, brečela, škemrala, vždycky mě tam narvali a donutili mě ze sebe něco vydat a bylo jedno zda mi jsou 4 nebo 15 (tam ke mě přistrčili ještě děti mých sestřenek - jsem opravdu nejmladší z nich), takže tam vznikl ten odpor a u mě prostě český koledy nehledejte, nenaleznete je. Za to však naleznete alba s těmi americkými a best of je All I want for christmas is you! To je prostě pecka největší! 



3) Oblíbená vánoční barva?

No prostě červenááá!!! Moje vize mého baráku (nemám ani barák, ale hlavně, že mám vizi =D) je design ze Sám doma... to je prostě dokonalost! Na každém schodu Vánoční hvězda, vyměněné závěsy, utěrky, přes křesla červené přehozy... prostě vše je to detailu vyladěné! Jen ten stromek co strojí je katastrofální =D A víte proč chci barák s krbem? Kvůli teplu fakt ne! Kvůli tomu abych tam mohla mít punčochy!!!!

zdroj

4) Nejoblíbenější vánoční jídlo?

Já neholduji té věci jménem obžerství... Na vánoce vždycky zhubnu nejvíce za celý rok... Dělá se mi zle, když vidím jak se všichni cpou a teče jim ten omastek z huby a je pokrytý drobky z vanilkových rohlíčků =D Přeháním to, ale prostě vánoce jsou obžerství pro 90% lidí... Mě stačí ke štěstí máminy vanilkový rohlíčky a to je vše... Bramborový salát nejím celý rok a na vánoce si uvědomím proč - vždyť je to nechutně mastný a maso asi ani řešit v mém případě nemusíme, že? =D

5) Na vánoce v pyžamu nebo v elegantním oblečení?

No já si prostě myslím, že Vánoce jsou opravdu vážený svátek a proto se pyžamo rozhodně nehodí! Vždy se navlíknu do šatiček do vlasů narvu stuhu podle barvy, kterou máme všechny dekorace (mám 4 barvy a každé vánoce jsou jiné) a udělám dokonalý makeup, a že sedím jen doma a nikdo mě nevidí? Sakra jsem ženská a podle toho bych měla vypadat i mezi nejbližšími! Na tenhle den budeme dalších 364 dní vzpomínat =) 

6) Oblíbený vánoční nápoj?

Punč! Pravý americký punč! Tuhle tradici jsem zavedla před asi 4 roky a bez toho už prostě nežijeme!!! (máme recept, na upřesnění)

7) Vánoční oblíbená vůně?

Perníčky! Prostě Gingerbread bych nejradši skupovala ve všem! V Ikea už ty perníkový svíčky nemají a to mě ničí =( tak aspoň, že to latté ze Starbucks mi zbylo...

zdroj

8) Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ?

Žádný, nějak mě to nikdy nebralo... Když bralo, tak stejně to nikdy nefungovalo...

9) Kde trávíte vánoční svátky?

Doma, u mě doma... Nikam nejezdíme, nějak si to neumím představit jezdit někam do hotelu... Je mi těch lidí co tam musí kejsnout kvůli takovýmhle strašně líto, ani nemohou slavit vánoce jak oni chtějí. Vánoce se už 5 let slaví u mě, protože mám největší byt a je to pro všechny nejblíže... takže takový to co znají mojí vrstevníci (nemusíme chodit daleko, můj muž), že si docupitají domů a maminka jim vše naservíruje pod nos, rozbalí si dárečky a vůbec nic dělat nemusí dělat, absolutně neznám... Hostím 4-5 lidí a všechno leží jen na mě (kromě masa, to prostě odmítám dělat) 

10) Umělý nebo živý vánoční stromeček?

Jooo znám to - "ale ten živý krásně voní"... No tak měla jsem živej stromek asi 3 roky zpět, nic nevonělo, všude byl jen bordel a byl škaredý... Ten poslední bod je ten důvod proč mám umělý stromek. Jsem perfekcionista a prostě by mě křivá větev přivedla do hrobu a měla bych zkažené celé vánoce... a to jako beze srandy =D Vždyť já instaluji jen vánoční světýlka 2-3 hodiny, aby byly rovnoměrně rozmístěny a nikde to nebylo nesouměrný =D Takže umělý a k tomu do vázy nějaké větve z procházky na štědrý den =)

zdroj

11) Co je u tebe to nejdůležitější na Vánocích?

Všechno, nejde vybrat jedna věc... všechno musí být dokonalý jinak šílím a zuřím... Musí být pohoda, musí být všichni spokojení, musí vše krásně vypadat atd. atd... Vánoce jsou pro mě snad důležitější než svatba =D Tam bych byla asi benevolentnější =D 

12) Buď upřímný: Raději dárky dáváš nebo dostáváš?

Upřímně samozřejmě dostávám... Znám plno lidí, co strašně rádo obdarovává... Mě to nějak nebaví =D Vždycky to vymýšlet a pak to stejně člověk nevidí "mýma očima"... Nejsem nejlepší kupec vánočních (jakýhkoliv) dárků... U nás se proto dávají dárky o které si ten druhý řekne =D a je po problému =D 

zdroj

13) Dáváš si novoroční předsevzetí? 

Ne, přijde mi to jako nejstupidnější věc. Pokud něco chcete udělat, tak je jedno zda je 1. ledna nebo 4. července. Já se sice stala od 1.1 vegetariánem, ale nikdy jsem to nebrala jako předsevzetí, ale jako jasný fakt a přes to vlak nepojede a prostě to tak je =) 

14) Kdy ses dozvěděla pravdu o Ježíškovi?

Hele, celkem brzo... Vždycky mi to přišlo jako divný, jak mimino může doručovat dárky všem v Čr, jak jako se do baráku dostane a má podobný písmo jako naši... Prostě jsem nebyla, tak stupidní =D Furt jsem se na to ptala, protože prostě JEŽÍŠEK nedává absolutně smysl! Je to znak křesťanství a rozhodně nemá nic společnýho s dárkama, obžerstvím atd... Kdo chce ježíška, tak ať se řídí to co káže křesťanská víra... Já po prozření více věřila na Santa Clause... Ten má aspoň příběh, smysl a prostě všechno... Dává smysl a řekněte, že ne! Ježíšek smysl nikdy nedával! a klidně mě kamenujte, ale Santa Claus je topka a CocaCola ho dokonale vymyslela!

zdroj

15) Bílé nebo barevné světýlka na stromečku?

Proč jen na stromečku? Proč se tak omezovat =D Já mám jak na stromečku, pak mám svícen, pak mám světýlka kolem postele, pod stolem (prosklená deska) a na balkóně... Zase dám příklad ze sám doma... až budu mít ten barák, tak bude vypadat osvětleně jako ten McCallistrů! Takže bílý! Teplá bílá přímo =) 

zdroj

16) Jaké vysněné místo by jsi o Vánocích navštívila?

Na štědrý den ne, ale mezi svátky by to rozhodně bylo Rockefellerovo náměstí v New Yorku! To je prostě pecka!!!

zdroj


17) Jaký byl nejlepší dárek o vánocích, který jsi dostala?

Nedokážu vyzdvihnout jen jeden, byla jich hromada! Hlavně proto, jak jsem řekla, že si dáváme věci o které si opravdu řekneme! Plus já to spojím s narozeninami, které mám 8 dní před vánoci. a nechám si nadělit ode všech dražší dárek, takže díky tomu jsem dostala mobil, kenwood mixér, dvd přehrávač (dnes už přežitek, že jo =D) atd...
Co si však pamatuju více, jsou ty nechtěné dárky... Když mojí matku sem tam zachvátí syndrom mi koupit něco o co jsem si nikdy neřekla... Pak dostanu krosnu (JÁ! JÁ dostanu krosnu jako?!!!), žehličku (na co jako? mám nemačkavý materiály), sáčkovej vysavač, i když jsem jasně řekla, že kvůli Nelle chci bezsáčkový, protože těch chlupů je taková tuna, že to je plýtvání peněz... Není to o tom, že bych byla nevděčná, ale já prostě neumím hrát radost z něčeho co mi bude jen další roky někde ležet a překážet mi to... přijde mi to jako plýtvání peněz a mohli třeba koupit bráchovi něco co si opravdu přál...

18) Jaký typ baliče jsi: profík nebo amatér?

Víte co je můj problém? Tím, že jsem perfekcionista, tak moje balíčky opravdu vypadají jako ty filmové... stužka sem a támhle, k tomu velká ladící mašle, k tomu cedulka se zdobným písmem... Já když balím dárky, mám to na celý den... No a naši? Ti toho nechutně zneužili v mojí pubertě! Musím balit všechny dárky všem... já se jen divím, že si ještě za ty roky nebalím i svoje dárky...
Když řvu, že to dělat nebudu, tak vždy slyším větu "ale vždyť tě to baví"... Pak mi jasně naznačí, že jestli chci, aby pod stromkem leželi je nudně zabalené dárky v nevhodném papíru (já ladím i barvu papíru s barvou vánoc =D) , tak si to tedy zabalí... No a to já psychicky nevydržím... Přijdu si jak Monika z přátel... 

19) Kdyby jsi mohla koupit jen jeden dárek, jedné osobě, kdo by to byl?

Ještě v září bych Vám odpověděla, že by to byla Nella... Jenže Nella není, tak nevím... ale co není může být =P víc neřeknu...

20) Zažila jsi bílé vánoce? (převzato z amerických tagů)

Ano zažila, jako malá bohužel... Země se řítí do záhuby a prostě bílé vánoce jsou naprostý luxus! Ani bych tak nepotřebovala bílé Vánoce, jako bych si strašně přála bílé narozeniny! To už je dobrých 15 let co mi sněžilo na narozeniny! V tomhle byl nejoriginálnější můj první přítel... Dal si tu práci a nadrobil si polystyrén (umělý sníh tady nebyl v té době) a to mi dal k narozeninám.... To byl prostě nejdokonalejší dárek na světe!!! Nikdo ho zatím nepředčil!

zdroj


Tak co, kdo se přidá do štafety? Máme nějaké body stejné?! Pište do komentářů, strašně ráda si přečtu Vaše Vánoční odpovědi =) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...