čtvrtek 3. dubna 2014

Aussie Luscious Long

4.4.2014
Krásný večer vinšuji,

no některé z Vás už četly, co se mi dnes stalo. Pro ty co neví, tak jsem šla nafotit tuto řadu produktů a prostě jsem tak hrozně šikovná, že mě foťák vypadl z ruky a spadl na zem a samozřejmě se rozbil.
Celé odpoledne jsem trávila po Brně v narvaných šalinách a trolejácích abych foťák odnesla do opravny... V opravně jsem sdělila, že mám blog a, že foťák akutně potřebuju ke své "práci", chudák pán ani nevěděl, co je blog, tak jsem mu to tam vysvětlovala, tak mi řekl ať fotím mobilem....no když jsem mu ukázala svojí sedřenou krytku foťáku na Samsung Galaxy SII, tak byl tak hodnej, že se mi jí pokusil vyčistit, ale je to sedřené tak, že to by nevyčistil ani medvídek mýval. Když jsem mu sdělila, jaký blog dělám, tak pochopil, že mobilem moc kvalitní snímky líčení apod. nepořídím a napsal si do kolonky "datum vyřízení - CO NEJDŘÍVE". No prostě bomba chlap, kdo by chtěl dám Vám odkaz, ale dělají jen fotoaparáty. 

Blog bude fungovat tak z 50% budu se snažit, aby zde byl zachován jakžtakž normální provoz, ale může to trvat až do 24.4.2014, to je poslední den opravy. Fotografie budou focené přítelovým mobilem, takže prosím omluvte kvalitu. Mám ještě nafocené denní líčení přes fotoaparát, ale to bude do 24.4.2014 poslední líčení a nebudu ani přispívat do rubriky Fashion. Snad to pochopíte, protože to dělám proto, aby jste měli co nejkvalitnější čtení a nemuseli se koukat na vybledlé a neostré fotografie z mobilu. Ovšem rubrika o zvířatech a jídle se trošku naplní a hlavně si půjčím od blogerek nějaké tagy - dnes mě právě zaujal tag "V peřinách" od Nicky's Book =) Tak snad mě podržíte a zůstanete se mnou a s mým blogem i v těchto těžkých chvílích.


Ale nyní již k dnešnímu článku. Nedávno jsem psala o Aussie a řadě Miracle Moist (zde) a po absolutním uchvácení touto značkou jsem si pořídila i tyhle mazlíky. Pojďte se kouknout jak uspěli.

P.S. Od masky mě fotoaparát havaroval (respektivě už u kondicionéru), tak to prosím pochopte. P.S. na internetu nikde není fotka složení a konzistence =/ Dodám po opravě slibuji. Děkuji

Obaly jsou úplně stejné jako u Miraclu. Opět jsem si koupila šampón, kondicionér a masku, protože jak já tvrdím - nemůžete čekat zázraky, když si koupíte jen masku a dá si jí na vlasy, které jste umyli úplně jiným šampónem od úplně jiné značky. Podle mě se tyto výrobky vyrábí ve stejné řadě pro nějaký důvod....jaký na to máte názor Vy?
Nově v nabídce jsou i spreje, ale ty jsem prozatím dělala, že nevidím, než si vyzkouším řadu Long, zda se mi vůbec osvědčí. 
Na obalech je napsané pro vlasy, které sviští....no, když jsem to přečetla tak mě to nějak vnitřně odradilo ani nevím proč, ale vlasy, které sviští? Co si pod tím mám jako představit? =D
Celá tato řada obsahuje výtažky z australských bylin z Blue Mountain. 
Ptáte se na vůni? No to Vám povím u každého zvlášť, ale můžu Vám říct, že pokud máte rády žvýkačky pod touto větou tak se máte na co těšit =)

zdroj


1. Šampón Luscious Long- 149,-

Popis: Naše složení s australskou směsí z Blue Mountain vám pomůže vyčarovat z vašich dlouhých vlasů hebky, neodolatelný, houpající se závěs krásy . Ano, zkrotí i poletující neposedy. HEDVÁBNÁ HLADKOST
Tento šampón je jak kdyby jste vzali šmoulovou zmrzlinu a udělali z ní gel...Když jsem si ho poprvé dala do dlaně, tak mě spadla čelist. Šampón je akorát tekutý, je trošičku méně pěnivý než od Miracle a když si ho dáte na hlavu tak máte pocit, jak kdyby Vás zasypali kuličkovými žvýkačkami! Je to něco božského.



2. Kondicionér Luscious Long - 149,-

Popis: Naše složení s australskou směsí z Blue Mountain vám pomůže vyčarovat z vašich dlouhých vlasů hebky, neodolatelný, houpající se závěs krásy . Ano, zkrotí i poletující neposedy. HEDVÁBNÁ HLADKOST
Je méně modrý, mnohem tužší než kondicionér z Miracle řady, když si ho chcete dát do ruky tak musíte párkrát hodně s lavičkou zamávat. Vůně je trošičku jako by chemičtější, ale to byla i u Miracle, nevím čím je to způsobeno a barva je světle modrá. Tím, že je hutnější, tak mě osobně se lépe nanáší do vlasů, protože si nechci dávat velké množství ke kořínkům (mastí se mi pak rychleji vlasy).



je opravdu méně modrý, zde došlo ke kolizi, proto, už nemám foto na ruce =(

3. Maska 3 minute Miracle Luscious Long  - 179,-

Popis: Hloubkově obnovující maska na dlouhé vlasy, žadonící o ošetření. Naše složení s výtažkem australského eukalyptu a avokádovým olejem pomáhá hloubkově hydratovat, revitalizovat a vyživit dlouhé vlasy.
Tahle maska je absolutně bílá a šmoulování, se už nekoná =/ Voní stejně jako šampón, je mnohem ale mnohem více tužší než maska z Miraclu, s hutností je na tom podobně jako kondicionér Long, možná malinko řidší. Doba aplikace je opět 1 - 3 minuty, samozřejmě se tím neřídím a mám to na hlavě prostě tak dlouho dokud se ve sprše neoholím a neumyju tělo =D Opět jsem poznala ten božský pocit, při smývání, okamžitě cítíte, jak se vlasové kutituly zatáhnou a máte "hedvábně hebké vlasy" - jak říkal Zohan =D


Celkový dojem je skvělý. Vlasy jsou jako by zacelené, uhlazené a vypadají jako kdyby vyžehlené, takže už chápu co znamená to svištění =D Prostě máte vlasy od kořínku po koneček jako by natáhle, rovné a skvěle oddělené a působíte jako by jste se snažili hodiny žehličkou o účes Jennifer Aniston (bez tak používala aussie =D). Moje tvrdé a nepodajné vlasy, ale nejsou již tak hebounké jako při Miraclu, ten podle mě dokázal větší zázraky. Další mínus je, že vůně po uschnutí jde cítit minimálně, takže moje dvoudenní očuchávání vlasů se bohužel někoná. Možná by si dovolila, tvrdit, že není pro holčiny s jemnými vlasy bez objemu, protože je jako by připlácne a rozkouskuje, ale pro nás hříváté jak ohon od koně je Long parádní. Použila jsem i jen šampón a kondicionér bez masky a efekt byl tak 40% rozdílný, s maskou jsou prostě více uhlazenější. Hodnotím ho 4 body, protože Miracle prostě stojí na vrcholku a nikdo ho od tamtud nedostane =) 


Požíváte aussie? Jakou řadu máte nejraději? Nebo plánujete první nákup těchto mazlíků?

6 komentářů:

  1. Aussie, šampony mě lákají už dlouho :) Určitě si musím nějaké pořídit,:)!

    OdpovědětVymazat
  2. Anett Smiley každý dm jich má hromadu =)

    OdpovědětVymazat
  3. už jsem na ně koukala ale pořád jsem se nemohla odhodlat, ale po tomto článku alespoň jeden vyzkouším..

    OdpovědětVymazat
  4. Lucie Martincová zkus raději ten Miracle, ten je takovej víc univerzálnější a lepší =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...