sobota 5. dubna 2014

Moje megalomanské nákupy

5.4.2014 20:30
Krásnej večer Vám přeji =)

Dneska Vám chci ukázat svoje víkendové hýření a vlastně takovou malou ochutnávku toho, co Vás čeká zde na blogu. Normálně bych to vystavila jen na facebooku (kdo tam není, tak šup vpravo máte odkaz =), ale tentokrát jsem se fakt rozjela =D




 Vše je foceno tím mým proklatým mobilem, tak mi to prosím odpusťte =)



1. Gabriella Salvete - Sugar Enamel

No prostě jsem je musela mít! Odškrtvám si bod z wishlistu a užívám si je! Chtěla jsem jen dva, ale jak řekla moje kamarádka "stejně by ses pro ten třetí příští víkend vrátila =D". No stejně se tam budu vracet pro ten fialový =D Už jsem si ho stihla i nalakovat jak vidíte, je skvělý, sice trošičku hustší, ale na nehtech krásný! Nebyla bych to já abych aspoň jeden nehet při lakování nepomatlala, takže jsem už i odlakovávala ebelinem (tím houbičkovým, jak tam jen strčíte prst a kroužíte) a teda trošičku problém... ty bílé flitry jsou všude jen ne v odlakovači =/. Možná, ale na tampónek to půjde.




2. Laky Essence a Astor

Ano, já vím, řekla jsem, že essence asi už vzdám, ale když ten lak je tak kráááásnej a strašně na mě mrkal z toho regálu, prostě jsem musela! Ta barva je jedinečná jak vidíte, skvěle kryje ve dvou vrstvách.
Laky Astor za 40,-, no jde je tam nechat? Ten růžovofialový by měl aspirovat jako další kandidát za lak Estee Lauder - zde. Možná ho smíchám s kapkou fialového a bude =)



3. Turbo zasychač Miss sporty, Gelový top coat Catrice, Base coat Essence

No přiznám se dobrovolně, nevedla jsem nikdy Base coat, ale po přečtšní jednoho článku, jak laky dokázali zničit nehty, když se nepoužíval base coat, jsem si ho hned musela koupit. Myslím, že essence bohatě stačí.
Gelový top coat mě naprosto nadchl když jsem ho uviděla, prostě jsem okamžitě viděla gelovky, když jsem ho otevřela, bála jsem se zasychání, ale to mi může být jedno, protože jsem si koupila turbo zasychač laku od Miss sporty, který vychvalovala +Svět podle Kyrkys ve svém předposledním článku a Kyrkys máš pravdu! Je skvělý okamžitě vše suché, ale některé nehty lehce namodří, asi jsem si na některé dala moc velkou vrstvu. Když se vrátm ke gel top coatu, tak je to opravdu jak gelovky, ach jak mi chybí =/ 


4. Astor a Rimmel

No takže jsem prostě neodolala, protože neměli GS Diamante řasenku, tak jsem si to musela vynahradit a koupila tohohle mazlíka, kterého máte skoro každá.
Už dlouho jsem chtěla linky ve fixu a astor byla skvělá volba =) super tenký aplikátor, který když se dá na vodorovno tak udělá i silné linky. No bomba, ale budu testovat =)
Gel na obočí, musela jsem mít, protože nevím jak to dělám, ale kolikrát kouknu do zrcadla a mám ho rozcuchané, tak že jsem si vzala taktéž seduction code.
Rtěnka od Rimmelu? Źádnou nemám, fakt ne! Všechny jí chválí a já furt nic, nikdy se mi nelíbili odstíny, ale tato Vintage Pink, mě nadchla! No budu testovat v rtěnkách, si dovolím říct, mám celkem dost zkušeností =)


5. Manufaktura

No mohla sem jí přejít? Nemohla! Opět mám skvělé tělové máslo, které používám jako krém na ruce a potom mě slečna přemluvila (jim se nedá říct ne =D), abych zkusila masku z piva, která se dá použít jako maska (pak smyjete) neb jako noční krém a ráno setřete zbytky. Musela sem jí mít! Pleťový elixír byl jasný! Měla jsem ho v testeru a byla jsem z něj absolutně unešená - zde, takže jsem bez něj opravdu nemohla opustit dveře manufaktury!
Špatná zpráva je, že manufaktuře došly vzorečky a budou až v červnu a v jiných balení a celkově jiné, takže můj mozek usoudil, že se chystá "revoluce" v manufaktuře...čekám jiné řady, jiné obaly prostě všechno jinak....jak to vidíte vy?


6. Batiste suché šampóny a Bourjois peeling

Konečně je mám taky! Musela jsem mít ten klasický, ale i ten malý! On je tak rozkošnýýýý ♥ Budu testovat =)
Peeling od Bourjois jsem chtěla už minuel, ale zase jsem ho vrátila an nevím proč, takže jsem ho musela dnes koupit a musím vyzkoušet, už jen ten obal mě nabíjí super energií!


6. Sudokrém

Další věc, kterou vychvalovala +Svět podle Kyrkys v oblíbencích, takže asi vidíte jaký vliv na mě tahle kočka má =)


7. Diář a kosmetická taštička

Když jsem toto uviděla v regálu, tak jsem nemohla jen tak přejít! Sice nosím sebou v kabelce jen pudr, ale tuhle taštičku se sovičkama na něj musím mít a přidám tam i batiste ♥
Diář s puntíkama je od července do prosince dalšího roku....prostě úžasnej!
Tyhle dvě věci fakt testovat nebudu =D




8. Čokolády Marks&Spencer

Kdo nezná tak okamžitě do Mark&Spencera a ochutnat! Protože je naprosto famózní!



Tak a to je vše!

Budou Vás zajímat recenze těchto produktů? Co jste si koupili Vy hezkého o víkendu?



11 komentářů:

  1. paráda, super nákup a už tě mám i na FB :-)
    ty GS jsem chtěla taky, dnes jsem šla na rychlovku podívat se do tety a ty barvy které jsem chtěla už neměly. tak třeba jindy.. ale ta manufactura se mi taky líbí moc..

    OdpovědětVymazat
  2. No paráda, ty laky vypadají velmi lákavě, určitě se v drogérce zastavím a mrknu (ačkoliv stejně za dva dny budu odklakovávat, páč mě dýl jak dva dny lak na nehtech nevydrží :( )

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie jaké barvy tam měli?

    Karolína... kup si ten gel top coat podle mě to vydrží dýl...dám ti vědět ju?stojí myslím 90,- to ještě nikoho nezruinovalo =)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si koupila od Essence top coat, ale je to s ním to samé, prostě jeden den nalakuji, pak stačí za ty dva dny párkrát omýt nádobí a už mám špičky oloupané.
    Tak nevím, zda mám investovat do dražších top coatů... No zkusím ten gelový od Catrice a ještě ten turbo zasychač a budu doufat, že to něco udělá :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, Batiste, Manufaktura, Rimmel rtěnka, Uááá, já to chci všechno taky!! :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Karolína Bultasová hele já ti stou výdrží nevýdrží neporadím protože nesmím mýt nádobí, takže tohle neznám =D mám sladký život, že? =D ten turbo je masakrovej není jen turbo, ale taky jako by vyrovnávací, takže když si nemehlo jako já a vždycky si při lakování nehty pomačkáš, tak tímhle turbo zasychačem to vyhladíš =P

    OdpovědětVymazat
  7. Nicca proč si neřekla bych ti to batite koupila do swapu...achjo, proč si někam musela jezdit? =D

    OdpovědětVymazat
  8. Kosmetická taštička je boží!

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  9. By Moni je super a díky tomu neoprenu je jako by natahovací, takže toho tam hodně narveš =D

    OdpovědětVymazat
  10. Ty nakupuješ díky mě :D :D Raději už nic psát nebudu :D Ale jsem ráda, že souhlasíš ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Kyrkys no řekni mi, co já bych bez tebe dělala? =P

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...