neděle 20. dubna 2014

Tag: V peřinách

 20.4.2014 13:00
Krásné poledne přeji holky moje =) 

Dnes si dáme něco oddechovějšího. Nedávno jsem u Nicky's Book četla tento tag a zaujal mě a chtěla jsem ho vypracovat než mě opraví fotoaparát, abych Vás nemusela trápit špatnými fotkami z mobilů. Foťák opravili o dva týdny dříve, takže jsem toto téma v diáři škrtla a nahradila recenzí, ale nechci Vás o něj ochudit. Tak jdeme na to =)

zdroj


*Bez čeho neodcházím do peřin?*

No především je nutné říci, co se vše děje před odchodem do peřin. Musím se strašně přemáhat, abych se převlíkla do pyžama a šla se chystat, upřímně mě to absolutně nebaví a otravuje. Nejdéle jsem se přemlouvala do převlíkání cca 3 hodiny =D ano takto bytostně to nesnáším. Pak když se převleču a dojdu do koupelny tak si začnu mačkat pupínky na ksichtě...hold moje úchylka =( Vím, že se to nemá, ale nemůžu si pomoct, to je jak někdo má kousání nehtů.

*Svůdné nebo pohodlné pyžamo?*

Už dávno jsem odložila saténové košilky, ale že jich mám požehnaně... Nahradila jsem se bavlněným trikem nebo tílkem a zásadně kraťasama! Dokáže někdo spát v dlouhých kalhotech? Nyní jsem si, ale v Marks&Spenceru pořídila tenhle luxusní set a je suprově pohodlný. Braly by jste ho?


*Kniha?*

Kde jsou ty časy, kde jsem stihla za dva dny přečíst knihu o 300 stranách a číst i před spaním...Díky dlouhému přemlouvání se k uložení sama sebe do postele si ubírám spánek a kolikrát spím v týdnu jen 5 hodin, ano přesně takhle to nesnáším, že si tím uberu i dvě hodiny spánku.

*Kosmetický rituál?*

Tak tohle bude delší, kromě základní hygieny se samozřejmě také odlíčím, pak zavřu naší ušatou do klece (někdy to trvá i půl hodiny když si usmyslí, že spát nepůjde a musím jí honit po bytě =D). V obýváků mám v komodě deodorant, nevím jak Vy, ale bez deodorantu já prostě nejdu spát, nehledě na to, že je deodorant takto mnohem účinější. Navoním se lehce parfémem, mám to ráda. Pak jdu do ložnice a u stolu se si natřu obličej buď krémem nebo teď nově maskou z Manafaktury, která je spíše krémová a skvěle se vsákne (bude recenze). Pak si sednu na postel a při vypínání všech schovaných aplikací na pozadí mobilu si natřu ruce, nyní ještě bohužel kortikoidy. Natřu si rty. Vysmrkám se. Napiju se a konečně si lehnu =D Pak přichází asi nejdelší fáze =D Přítel se mi vždycky směje =D Lehnu si na břicho a hlavu mám doleva směrem k němu teď musím mít zakryté celé tělo až po ramena, ale nesmí ta peřina zasahovat na krk =D nesnesu v noci něco na krku. Vlasy musím mít hozené doprava a nesmí mě zase lechtat na krku a pak si peřinu podkopnu pod chodidla. Možná to vypadá jednoduše, ale někdy si to zkuste a uvidíte, že nejde vlasy oddělat bez toho aby Vám sjela peřina z ramen a naopak. Nesmíte mít podkopnutou peřinu moc, protože pak je krátká a na ramena Vám to nevyjde =D No prostě dobrých 10 minut mě to trvá =D Pak mě přítel obejme, ale zase jen kolem ramen, kdyby kolem krku tak ho uškrtím =D No je to se mnou zážitek uznávám.
 
*Sklenička něčeho dobrého před spaním?*

Alkoholu nějak neholduju, zelený pivo (cca 3dcl) jsem ani nedopila, prostě alkoholové léta jsou dávno za mnou.

*Chrápu?*

Ne! Jedině když mám rýmu, prý spíš mručím =D Taky zásadně dýchám jen nosem. Stačí, že musím poslouchat to chrápání a funění přítele a ano leze mě to na nervy =D

*Snídaně do postele?*

Do postele přímo nemívám, ale o víkendu se o sebe nemusím starat, protože mám tak super muže, který mě jde probudit do postele se slovy, že v obýváku mám na stole kafe a co chci na snídani ♥ Za tohle mu to chrápání a funění odpustím =D

Ideální snídaně - kafe něco na zub a hlavně notebook! zdroj


Tak to je tak vše. Nebude se jim to líbit, ale rozhodla jsem se označit dvě svoje zlatíčka, aby tenhle tag také vypracovaly a něco jsme se o nich dozvěděly.

Je to všemi milovaná Kyrkys...promiň brouku, ale ty seš na ten tag úplně dělaná a u Nicky's si byla se mnou jediná, kdo tento tag okomentoval =)
Druhá je Lucinka, protože tu holku mám prostě moc moc ráda a myslím si, že si její blog zaslouží pozornost.

Takže se holky těším na Vaše tagy a vy všichni ostatní pokud také tag vypracujete, tak budu ráda když mi na něj dáte do komentářů odkaz, ráda si přečtu Vaše rituály =)

9 komentářů:

  1. Super TAG asi ho taky vypracuji :-) Děkuji za tagnutí :D ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Kyrkys nemáš za co =) Budu se těšit =)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyborný tag ;p worldneedsbrunettes.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. miluji pyžama z Marks and Spencer, toto co máš je krásné, pěkný článek

    http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Bomba TAG♥ :-) Hezky se mi tu četlo :-) a doufám že na tvuj blog jestě aspon 1x nebo víckrat příjdu je to tu moc príma. Hezky píšeš. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Butty stačí kliknout na gfc a budeš mít přísun článku každý den ;) Vydávám opravdu každý den, jen zítra si možná vezmu "dovču" ;) jinak díky moc =)

    OdpovědětVymazat
  7. ten setík z M&S je nádherný! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Já než se dokopu, dneska sem si konečně opsala otázky :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...