pátek 2. května 2014

Hakuro štětce

2.5.2014 16:00
Krásný pátek! Konečně, že?

Bez týrání se přiznám, že dnes se mi nechce vůbec nic =D Tak snad to na tom článku nepůjde poznat, ale přemlouvala jsem se k němu 2,5 hodiny....

P.S. co jsem to včera tvrdila, že nebudu utrácet moc peněz za kosmetiku? Hmmmm, tak proč mám objednaný už tři věci skoro za 500,-? Kdo je nenapravitelnej shopaholic jako já? =DDD



Koupila jsem si nedávno 3 štětce Hakuro. Dorazily mě na zelenej čtvrtek... pardón měla jsem záchvat smíchu, naše ušatá sebou plácla na bok a čuměla na mě vražedným pohledem =DDDD

No takže tři štětce =D Já su dneska fakt, jak retardovaná =D Zelenej čtvrtek 17.4., jen tak pro info ať nemusíte tápat v paměti. Takže jsem je 14 dnů zkoušela a dávala jim zabrat....jak dopadly?

1. Hakuro H50

Slyšela jsem, že plno lidí nemá rádo, když je na štětci napsané na co primárně je....no, tak u tohohle štětce si myslím, že ani jiná možnost není než na make-up, maximálně na pudr (ale neumím si to představit) a možná na velké konturování, ale to není můj případ. Prostě a jednoduše jsem chtěla kabuki štětec a tak ho mááám =) Třikrát sláva! Tenhle štětec je zcela syntetický a jeho vlas je dlouhý pouhých 2,5cm. Make-up se sním skvěle zapracovává do pleti a ne do štětce, jak tomu ostatně často bývá. Je tak hustý, že se nikde nerozevírá a líčíte neustále celou plochou. Rukojeť by nemusela být ani tak moc dlouhá (celkem má 17cm), protože stejně ho držíte u kovového spoje. Za mě super! Předčil můj Duo Fibre od Sigmy, na který jsem okamžitě reagovala negativně (zde). Tenhle štětec se stal mým miláčkem a nedám bez něj ránu!






Pokud tápete nad otázkou zda potřebujete štětec na make-up (jakýkoliv kvalitní, nejen Hakuro), jako já před cca 2 měsícema, tak vězte, že potřebujete! Žádné upatlané prsty a vše kolem a co hlavně? skvěle zapracováný make-up, prsty takového efektu nikdy nedosáhnete. Taky jsem si myslela, že bude na nic, ale jakmile jednou okusíte, tak už nechcete nic jiného.

2. Hakuro H70

Štětec určený k nanášení stínů. Vlas je z poníka a je dlouhý 1cm. Co k němu říci? Jen to, aby jste si nikdy štětce neobjednávaly z práce, protože je úplně stejný jako Sigma E55 - zde (zajímavý název =D až teď mi to došlo =D). Jen je v celkové délce menší o necelý centimetr, ale tak co... tyhle štětce na aplikaci jakýhkoliv stínů se Vám nikdy neztratí =)

 



3. Hakuro H77

Za to tenhle blendovací štětec, to je jiné kafčo =) Vlas je dlouhý 1,8cm a je celý z kozy =) Oproti mému blendovacímu štětci ze Sigmy (E40 - zde) je malinko užší a méně rozčepýřený. Používám na stínování v záhybu oka, vytáhnu stín malinko oční kost (nejsu biolog a nebudu to hledat na googlu, abych ze sebe dělala chytrou) a tam už E40 vystínuji do ztracena...skvělý pomocník pro výraznější líčení, když si zbytečně nechcete ubírat barvy. Jeho celková délka je 18cm. Za mě prostě ano a zase ano =) 






Co bych všeobecně k štětcům Hakuro řekla? Ráda bych řekl, nepouští chlupy, ale bohužel již 3x se tak stalo. Tři malé chloupky. Jeden z blendovacího štětce při líčení a pak dva z H50 po vyprání. Není to hodně a ani to není nic šílného, ale prostě Vám tady nechci lhát, že jsou ultra hyper mega super. Jinak kvalitou mi přijde kvalitnější syntetický vlas než přírodní, protože ty přírodní okrajové chlupy mají tendence se vlnit a jako by rozcuchávat, ale to i udělal i blendovací štětec od Sigmy, ale ten je to stejné - přírodní chlup. Takže za mě teď budou lepší vždy ty syntetické a to je jedno jaké značky. Jinak zpět k Hakuro, chlup je příjemný, měkkounký, nikde neškrábe nebo neřeže. Po vyprání si samozřejmě štětce neustále drží svoje tvary. Štětce mají dřevěné rukojeti s natištěným logem firmy, zda se časem ošoupe nemohu říci, mám je kráce a dále se dole nachází označení štětce. Vlas je zasazen do klasického železného pouzdra, ale hrany jsou takové oblejší než u Sigmy. Štětce byly zabaleny do sáčků s nálepkou loga a nálepkou z čeho je štětec vyroben a jak se má udržovat. U štětce na make-up oceňuji ještě gumový návlek na hlavu štětce, který byl v sáčku, díky tomu si nic nezašpiníte a štětec je chráněn, ale zároveň není moc obeplý, a nezdeformuje se.




Pokud chcete kvalitní štětce, ale nepotřebujete top (za mě sigma), tak podle mě je Hakuro super volba mezi cenou a kvalitou =) Všechny produkty Hakuro naleznete zde. P.S. dnes odpoledne naskladnili všechny štětce, takže radím rychlé lokty, protože bývají hned pryč =) Jedinou nevýhodou Hakura je, že nenabízí cenově výhodné sady jako jiné značky, což mě celkem hodně mrzí. Za mě 4 body a vždy se k Hakuru ráda vrátím!


Jaké štětce vlastníte? a máte nějaké od Hakura?

6 komentářů:

  1. paráda, já mám hakuro štětce 3 mimo jiné i H50 a mám ten štětec moc ráda, to jsi mi připomněla, že je musím tento víkend vyprat.

    a když si to tak prohlížím, asi si zase nějaký ten štětec objednám..

    OdpovědětVymazat
  2. Lucii já je prala včera, leží mě na stole na ručníku a je furt mokrý...strašně dlouho schne oproti sigmě =/

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno kousky mám, takže nejsi sama závislák nakupovací:-D
    Mě teda nepustily chlup nikdy a na ten chlup, syntetický, mám stejný názor..
    Jinak mrzí mě ty obaly, já vím, že na tom nesejde, ale když jsem poprvé kupovala Hakuro, tak byly obaly hezčí, takové taštičky a pak najednou jen v igelitovém obalu, jako také pěkné, ale bylo to hezčí.. Mám Hakuro moc ráda, jsem věděla, že budeš spokojená, hlavně s tím na makeup:)

    OdpovědětVymazat
  4. ilovemakeup předchviklou jsem se byla dívat zda už je suchý (včera sem je prala) zase jeden chlup na půl vytažený....stím na make-up...no můžu jen říct, že si opět měla pravdu =)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zatím jsem ve fázi, kdy si říkám, že štětec na make-up fakt nepotřebuji, že přece moje prstíky jsou v pohodě :-P :-D tak jsem zvědavá, co budu říkat, až si nějaký ten kabuki koupím :-D
    Díky za recenzi zrovna na tyto tři štětce od Hakuro, asi bych si je koupila k vyzkoušení též ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Karolínko opravdu neprohloupíš,,, makeup mnohem lépe zapracuješ než jen prstama! Jinak nemáš samože za co =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...