pondělí 11. srpna 2014

Hello everybody.....I'm BACK!!!!

11.8.2014 16:00

Je tomu přesně týden, co jsem naposledy seděla před tímto prázdným oknem a psala jsem Vám článek! Hned na to jsem odjela zpět na Šumavu a myslela jsem si, že Vám nějaké články přes týden napíšu, ale nějak na mě dopadla únava a počítač jsem otevírala jen kvůli seriálům a nasýsnutí na fb, ale poslední dva dny jsem ho ani neotevřela.

Za týden se toho moc nestalo, nějaké to venčení - chystám pro Vás video (myslím si, že potápějícíc se vlčák je unikát =D), válení, volejbal, pití a hlavně čumění na seriály (Penny Dreadful je prostě mazec!)....

zdroj

Odpočinula jsem si a jsem zde s novou sílou a vervou! Jak jste se měly Vy beze mě? =) 

Tenhle článek je spíše informáční a chtěla bych Vám říct, co Vás v brzké době čeká....

Kdo má oči dokořán, tak si určitě všiml, že mezi ikonkami spolupráce přibyla i jeden e-shop a to Bestmakeup.cz. Paní Lucie vyhlásila na facebooku, že hledá blogerky ke spolupráci. Zkusila jsem štěstí a byla jsem vybráná a s velkou radostí jsem přebrala první balíček. Co obsahoval? To si nechám na recenze, ale můžete se těšit na značku Glazel, MeMeMe a štětec přímo pro e-shop Bestmakeup =)

zdroj

Dále nestíhám už ani psát recenze na Dermacol, je to ode mě nevhodné, ale měli tolik novinek, že jsem nestihla recenzi na Make-up Cover a pak nové neonové laky, které bohužel stále nemám na co nalakovat, protože pořád vyživuju. Tápete proč už to jsou dva měsíce a pořád vyživuju? Protož se moje dermatoložka sekla....ekzém jsem neměla na rukou, ale přímo v nehtech. Po dvou měsícíh můžu hrdě zahlásit, že mám povrch nehtů rovný, ale délka ještě není (ale už jednou byla =) a vůbec se nedivím, když pozoruju jak s tím OPI bojuje.

Další věci, které Vám chcic ukázat jsou produkty, které jsem nakoupila nebo dostala od Blanky (výhra v giveaway) v Praze. Můžete se těšit na Body shop, Topshop, MAC, Sigma, Douglas, Hean, NYX atd. atd....=)


Co mě vzalo dech byla nová řesenka od Astor Seduction Codes, takže myslím, že jsem jasná jako hvězda jasná a musím jí mít! =)

Jako jeden z prvních článků Vás čeká tag: LIEBSTER AWARD na který jsem byla nominovaná rovnou dvakrát, tak jsem se rozhodla spojit je do jednoho. Kdo tenhle tag nezná, tak jen řeknu, že musím nominovat další blogerky, které mají méně jak 200 čtenářů, takže si na Vás už brousím drápky =)

A jako poslední pro Vás ještě chystám recenze Maybelline a jeden kecací článek o návštěvě v Praze a o MOCNÉÉM  Kryštof Kempu, který byl zatím nejlepší koncert všech dob!....

Tak, co líbí se Vám harmogram na další týdny? =)

Díky moc za Vaší podporu!


5 komentářů:

  1. jupíí jej :)) vítej zpět :)
    jsem ráda, že si načerpala energii a odpočinula si :))

    OdpovědětVymazat
  2. šmajrááááááá,tolik lákadel,to mám jako čekat jo? no si budeš muset máknout,máš tu u mě velký Áčko za absenci! :P :D

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie já ti dám áčko =D Jj musíš čekat, taková zlá na tebe budu =P =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...